کد خبر: ۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
با حضوراستاندار فارس

افتتاح پروژه آبیاری نوین در بخش ملوسجان سپیدان

پروژه آبیاری نوین در بخش ملوسجان از توابع شهرستان سپیدان به نیابت از ده هزار هکتار از اراضی کشاورزی دارای سیستم آبیاری نوین با دستور رئیس جمهور در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون،در پايان اين مراسم با دستور رئيس جمهور، استاندار فارس اين پروژه آبياري نوين را افتتاح نمود.

استاندار فارس افزود: مهم ترين پروژه اي كه امروز با دستور رئيس جمهور افتتاح مي شود پروژه آبياري نوين به ميزان 70هكتار در روستاي ملوسجان از توابع شهرستان سپيدان مي باشد كه به نيابت از 10هزار هكتار اراضي كشاورزي داراي آبياري قطره اي و باراني افتتاح مي شود.

 سيد محمد علي افشاني، مراسم افتتاح پروژه آبياري نوين بخش ملوسجان كه به دستور رئيس جمهور و از طريق ويدئوكنفرانس انجام شد اظهار داشت: بنده به نيابت از مردم فارس از رئيس جمهور و تيم مذاكره هسته اي بابت دستاورد عظيم هسته اي كه انشاا... منشاء گشايش و توسعه كشور مي باشد تشكر مي نمايم.
استاندار فارس افزود: در سفر پر خير و بركت رئيس جمهور و كاروان تدبير و اميد به استان فارس كه در ارديبهشت ماه امسال انجام شد 47 طرح با اعتباري بالغ بر
  992 ميليارد تومان در استان تعهد شده است.
وي ادامه داد:
  از تعداد كل پروژه هاي تعهد شده امروز 24 طرح با اعتباري بالغ بر 218 ميليارد تومان با دستور رئيس جمهور در سراسر استان به بهره برداري ميرسد.
مهندس افشاني گفت: پروژه هاي افتتاحي در استان شامل يك بيمارستان 151 تخت خوابي در شهرستان آباده، يك بيمارستان 113 تخت خوابي در شهرستان استهبان و تعدادي پروژه در زمينه حمل و نقل و بزرگراهي وتعدادي هم در زمينه پروژه هاي ورزشي مي باشد.

نظرات بینندگان