کد خبر: ۸۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴

فرماندار سپیدان: مسئولین مردم را تشویق به حضور پرشور به پای صندوق های رای کنند

جلسه هم اندیشی باحضور فرماندار سپیدان ،اعضای شورای تامین ، رئیس اداره صنعت معدن تجارت ،هئیت مدیره اتاق اصناف و بازاریان وفعالین در بخش حمل ونقل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.


به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، جلسه هم اندیشی باحضور مشتاقی لار فرماندار سپیدان ،اعضای شورای تامین ، رئیس اداره صنعت معدن تجارت ،هئیت مدیره اتاق اصناف و بازاریان وفعالین در بخش حمل ونقل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مشتاقی لار فرماندار سپیدان در این جلسه اظهار داشت :ارتباط با مردم و استفاده از تجربیات آنها یک نیروی تاثیرگذار در انتخابات است.

وی در ادامه خطاب به اصناف و بازاریان گفت:در جامعه یک سری از افراد بعنوان گروه های مرجع اجتماعی هستند که سایر مردم  از این افراد الگو برداری می کنند،من از شما  بعنوان گروه های مرجع اجتماعی تقاضا دارم در بحث انتخابات در جامعه اعتماد سازی کنید و مردم را تشویق به حضور پرشور و نشاط پای صندوق های رای کنید و به این نکته توجه کنید که در انتخابات بصیرت و روشنگری داشته باشیم و همواره نسبت به انتخابات تعلق داشته باشیم نه تعصب.

در پایان  حاضرین و اعضای شورا ی تامین  نظرات وپیشنهادات خود را اعلام کردند و همگی در برگزاری انتخاباتی سالم هم پیمان شدند.

نظرات بینندگان