کد خبر: ۸۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

افتتاح 13 طرح عمرانی در اشکنان

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سیزده طرح عمرانی در اشکنان افتتاح وبه بهره برداری رسید

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور اشکنان با زیربنای چهار هزار مترمربع،مسجد خیرساز فاطمه الزهرای دانشگاه پیام نور اشکنان با زیربنای۵۰۰ مترمربع از محل خیریه حاج علی حاجی پور اشکنانی،خانه بهداشت روستای پاقلات از توابع بخش اشکنان،دوباب خانه پزشک در مرکز درمانی امام خمینی ره شهر اشکنان و آغاز عملیات بازگشایی چهار راه انقلاب جنوبی در شهر اشکنان به طول۲۰ کیلومتر مربعد وبا اعتباری بالغ بر یک میلیارد وصد میلیون تومان از مهمترین طرح هایی بود که همزمان با آغاز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اشکنان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه افتتاح طرح های عمرانی همچنین پروژه سیلاب و تغزیه مصنوعی تنگ لک شور در اشکنان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان،نصب یک دستگاه اتوپوستر در مرکز دهستان کال و رفع افت ولتاژ برق در این روستا با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان و افتتاح فاز یک آسفالت شهرک رکن اباد از جمله طرح هایی بود که با حضور مهندس منصوری فرماندار لامرد و مسئولان بخش وشهرستان افتتاح شد.


عبدالرسول قرایتی رییس دانشگاه پیام نور استان فارس در جمع مردم و مسئولان در اشکنان گفت:کیفیت بخشی به خدمات آموزشی در دانشگاه پیام نور از جمله اهداف وبرنامه های این دانشگاه در مراکز و واحدهای آموزشی در شهرستانها است و دانشگاه پیام نور اشکنان با دارا بودن شاخصه های مختلف فرهنگی و علمی از جمله دانشگاههای موفق در سطح استان فارس است.

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به تلاش جمعی برای به ثمر رسیدن دانشگاه پیام نور اشکنان از مساعدتهای نماینده فقید شهرستان لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی مرحوم دکتر حیاتی در پیگیری مجدانه در به ثمر رسیدن این مرکز آموزش عالی در اشکنان یاد کرد و از همدلی همه مسئولان از بخشداری،شهرداری،شورای اسلامی شهر و هیات موسس دانشگاه و کمکهای خیرین به عنوان نقطه قوت این موفقیت یاد کرد.

در ادامه مهندس منصوری فرماندار لامرد نیز با اشاره به توان و ظرفیت مدیریتی در بخش اشکنان از تلاشهای همه مسئولان در پیگیری مطالبات مردمی تقدیر کرد.

در آیین افتتاحیه طرح های عمرانی در اشکنان همچنین صفدر منشی بخشدار اشکنان با معرفی پروژه های قابل افتتاح در بخش اشکنان از تمامی مسئولان وهمراهی مردم وخیرین تقدیر کرد.

در این مراسم همچنین با اهدای لوح سپاس از خیرین اشکنان حاج علی حاجی پور،حاج علی حق شناس،حاج حیدر آرمان،حاج عبدالله تاج گردون،حاج عباس صحراگرد،حاج محمد حسن پور وحاج قاسم عباسپور تقدیر شد و از تلاشهای حسن حسن پور و دکتر خلیل فروتن روسای سابق دانشگاه تقدیر شد.در این مراسم همچنین با اهدای لوح سپاسی به خلیل شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان از مجموعه شورای شهر و شهرداری اشکنان به واسطه همکاری با این مرکز دانشگاهی تقدیر شد.

گفتنی است دانشگاه پیام نور اشکنان تا پیش از این در یکی از مدارس بخش اشکنان فعالتهای اموزشی خود را به دانشجویان ارائه می کرد.

نظرات بینندگان