کد خبر: ۸۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

اینترنت پرسرعت 3G همراه اول به سروستان رسید

به دنبال سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان سروستان در اوایل دهه فجر امسال و افتتاح نمادین اینترنت پرسرعت روستایی استان فارس در این شهرستان، وعده آقای وزیر در خصوص اینترنت پرسرعت تلفن همراه به مردم سروستان، عملیاتی شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سعید خرمی، رئیس اداره مخابرات سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما  با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش روزافزون استفاده مشترکین تلفن همراه از اینترنت پر سرعت و همچنین تلاش دولت خدمتگزار در جهت پوشش سراسری اینگونه خدمات در سراسر کشور، پس از سفر وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به سروستان در ایام الله دهه فجر و با مساعدت و پیگیری مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس، تجهیزات مورد نیاز این فن آوری در فاصله زمانی بسیار کمی تامین و به سروستان ارسال شد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: تلاش داریم با نصب و راه اندازی این تجهیزات، خدمات نسل سوم اینترنت تلفن همراه را هرچه سریع تر به مردم شریف شهرستان سروستان ارائه نماییم.

 

خرمی سروستانی با اشاره به زمان دقیق بهره برداری از این پروژه گفت: با توجه به اینکه کمتر از 2 هفته دیگر به برگزاری انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی فاصله زمانی داریم و در راستای جلوگیری از هرگونه اختلال در شبکه های ارتباطی در طول این مدت، احتمالا اجرایی شدن این پروژه به بعد از انتخابات موکول خواهد شد.

 

وی همچنین تاکید کرد: تقویت دکل اصلی مخابرات سروستان جهت نصب تجهیزات و همچنین پیگیری مباحث فنی در جهت اجرایی شدن این پروژه در دست پیگری است و به لطف خدا به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

 

رئیس اداره مخابرات سروستان در پایان این گفت و گو با اشاره به وضعیت شبکه کابلی تلفن ثابت در شهر سروستان گفت: شبکه کابلی تلفن ثابت در سروستان نیازمند به توسعه می باشد و به جد در حال پیگیری این مساله هستیم و امیدواریم با همکاری مدیران ارشد شهرستان و استان بتوانیم گام های بزرگی در راستای گسترش اینگونه خدمات در سروستان برداریم.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان