کد خبر: ۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

700 خانوار روستاهای استهبان از نعمت گاز برخوردار شدند

دو پروژه عمرانی گازرسانی به چند روستا و احداث ساختمان دهیاری در استبهان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان پروژه عمرانی گازرسانی به چند روستا و پروژه احداث 2 دهیاری از توابع بخش مرکزی استهبان مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه گاز رسانی روستاهای آبنارک، انجیرک، دهویه  باغشاد و درب قلعه از توابع بخش مرکزی استهبان با هزینه ای بالغ بر 3 میلیاردو سیصد میلیون تومان در 43 کیلومتر به اتمام رسید و 700 خانوار از نعمت گاز برخور دار شدند.

و در ادامه این مراسم پروژه احداث ساختمان دهیاری روستای محمدآباد با 300 متر مساحت و 115 متر زیر بنا و هزینه ای بالغ بر 650 میلیون ریال و  ساختمان دهیاری روستای مبارک آباد با 300متر مساحت و 100متر زیربنا و هزینه ای بالغ بر 600 میلیون به اتمام رسد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شرفی فرماندار استهبان در حاشیه افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه  اولویت  دولت یازدهم در توسعه و عمران روستاها است اظهار داشت: توسعه و عمران و آبادی روستاها از اهم کارهای اساسی دولت تدبیر و امید است و دولت در صدد است تا با تقویت و توسعه روستاها زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

 وی با بیان اینکه  آسفالت راههای روستایی ، آب شرب سالم و بهداشتی، برق رسانی، و دیگر خدمات از جمله خدمات نظام به روستائیان است ادامه داد: دهیاران به عنوان نماینده دولت در سطح روستا ها  نقش مهم و مؤثری در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رأی دارند و انتظار می‎رود با حضور در روستا مشکلات و نواقصات را بررسی و نسبت به رفع آنها مراتب و مکاتبات لازم با مدیران و مسؤولان مربوطه را انجام دهند 

نظرات بینندگان