کد خبر: ۸۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

انتخابات

همزمان با ورود به فضای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به زودی از سامانه انتخاباتی پایگاه تحلیلی-خبری شیرازه راه اندازی می شود.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، این پایگاه تحلیلی-خبری در نظر دارد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، از سامانه انتخاباتی استان فارس رونمایی کند.

در این سامانه، سعی شده است تا مردم استان فارس، علاوه بر آشنایی با چهره و سوابق کاندیداها و همچنین تفکرات آن ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با کاندیداها را هم داشته باشند.

لذا به همین جهت کاندیداهای انتخابات پیش رو می توانند جهت ارسال اطلاعات خود، اطلاعات درخواستی را به ایمیل.......... ارسال کنند. اطلاعات مورد نیاز شامل، نام، نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، تحصیلات، سوابق مدیریتی، زندگی نامه، حوزه انتخابیه و شعار انتخاباتی می باشد.

این سامانه شامل بخش های معرفی کاندیداها، گفتگوی آنلاین، مناظره و نظرسنجی است. اعلام نتایج انتخابات پس از پایان زمان رای گیری به صورت لحظه به لحظه در کنار پوشش کامل اخبار و وقایع انتخابات از دیگر امکانات این سامانه انتخاباتی است که می تواند، مردم فهیم استان فارس را در شناسایی کاندیدای اصلح یاری دهد.

نظرات بینندگان