کد خبر: ۸۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
رئیس اداره ارشاد لارستان خبر داد:

برگزاری نخستین دوره آموزش کارگردانی تئاتر در لارستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان از برگزاری نخستین دوره آموزش کارگردانی تئاتر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لادستان، سید علی‌اصغر رفعت‌حقیقی عصر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی تئاتر، اظهار داشت: به همت انجمن نمایش لارستان، نخستین دوره کارگاه آموزش کارگردانی تئاتر با حضور 25 هنرمند این عرصه در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی هنرمندان و حرفه‌ای شدن آنان در عرصه تئاتر و نمایش است، افزود: برگزاری این قبیل کلاس‌ها در بالا بردن سطح کیفی تئاتر بر نسل جدید هنرمندان تأثیر بسزایی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لارستان بابیان اینکه دوره کارگردانی تئاتر از 9 بهمن‌ماه سال جاری شروع‌ شده است، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است این دوره تا پایان امسال به اتمام برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه برای برگزاری این کارگاه آموزشی از دکتر محمد شعله‌سعدی از اساتید برجسته دانشگاه هنر شیراز استفاده شده است، خاطرنشان کرد: برای افراد فارغ‌التحصیل در پایان این کلاس‌ها، مدرک معتبر کارگردانی از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس صادر می‌شود.

رفعت‌حقیقی در پایان گفت: طبق نیازسنجی‌هایی که در شورای انجمن نمایش لارستان صورت گرفته است در آینده کلاس‌های نویسندگی، بازیگری، گریم و غیره در این شهرستان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: لارستان
نظرات بینندگان