کد خبر: ۸۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

افزایش تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی در سروستان

رئیس اداره گاز سروستان از افزایش روستاهای تحت پوشش شبکه گاز طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا محمدی، رئیس اداره گاز سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: در ایام الله دهه پروغ فجر امسال، 10 روستای بخش کوهنجان از توابع شهرستان سروستان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتند.

وی در توضیح این مطلب گفت: مردم روستاهای پشت پر، مجدآباد، بکت، اسلام آباد، بیت اللهی، سعادت آباد و کنو با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

غلامرضا محمدی همچنین افزود: در طی همین مدت، عملیات گازرسانی به روستاهای دوبنه، مهارلو کهنه و همچنین روستای محمودآباد نیز آغاز شده که  اعتبار این پروژه بالغ بر 16 میلیارد ریال می باشد و ان شاءالله به زودی شاهد تکمیل این طرح و برخورداری روستاهای فوق الذکر از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه روند بهره مندی خانواده های روستایی از گاز طبیعی در این شهرستان با سرعت مطلوبی در حال افزایش می باشد، گفت: با تکمیل پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه مهارلو،1500 اشتراک جدید به مجموعه مشترکین گاز روستایی افزوده خواهد شد.

محمدی با اشاره هزینه های انجام شده توسط دولت خدمتگزار در مبحث گاز رسانی به روستاییان سروستان گفت: در این روستاها به ازاء هر خانوار بیش از 65 میلیون ریال هزینه گازرسانی صورت گرفته که امیدواریم مجموعه اقدامات انجام شده مورد رضایت خاطر مردم شریف و صبور این مناطق قرار گیرد.

خاطر نشان می شود تعداد روستاهایی که از ابتدای شروع گازرسانی تا پایان دهه فجر امسال در شهرستان سروستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند به 25 روستا رسیده و5 روستای باقی مانده پس از گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 سروستان در سال آتی به شبکه گاز طبیعی متصل خواهند شد.

انتهای پیام/

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان