کد خبر: ۸۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
فرمانده سپاه فجر فارس:

مردم ایران به «ساکتین فتنه» و کسانی که در مقابل آمریکا نمی ایستند رای نخواهند داد

سردار غیب پرور گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به طرفداران فتنه و ساکتین در مقابل فتنه رای نخواهند داد حتی اگر کاندیدای خُبرگان رهبری باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، همایش بصیرت خانواده های پاسداران سپاه فجر فارس با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده سپاه فجر فارس برگزار گردید.

 تبیین سه شاخصه مهم نماینده تراز انقلاب اسلامی

سردار غیب پرور در بخشی از سخنان خود در این مراسم با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه 1394، گفت: برای انتخاب نماینده تراز انقلاب اسلامی باید به شاخصه ها های مهمی نظیر  «پایبندی و التزام عملی به اصل ولایت فقیه،  نحوه موضع گیری در مقابل فتنه 88، ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و آمریکا و  نفوذ ناپذیری در مقابل دشمن»  توجه داشته باشیم.

 ملت ایران به « طرفداران فتنه » و « ساکتین در مقابل فتنه » رای نخواهند داد

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاری بر روند انتخابات بر مبنای راهبرد نفوذ، گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به «طرفداران فتنه و ساکتین در مقابل فتنه» رای نخواهند داد حتی اگر کاندیدای خُبرگان رهبری باشند.

 مردم مومن ایران به کسانی رای خواهند داد که در مقابل آمریکا ایستادگی داشته باشند

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به روحیه استکبار ستیزی ملت ایران افزود:  مردم مومن ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کسانی رای خواهند داد که در مقابل آمریکا و استکبار جهانی و وابستگان آن ها ایستادگی داشته باشند.

نظرات بینندگان