کد خبر: ۸۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

همصدایی روزنامه عصر مردم با «عابر بانک» اصلاح طلبان!

هر چند که اصلاح طلبان در کم رنگ تر کردن نقش کرباسچی در تصمیم گیری های این جریان سیاسی طی یکی دو روز گذشته مصاحبه هایی داشته اند. اما عصر مردم در صفحه خانه ملت با تیتر «راهی جز ایجاد مجلس همراه با دولت نداریم» مطلبی از شهردار سابق تهران به چاپ رسانده است.
به گزارش شیرازه، با آغاز زمان تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هجوم کاندیدا به صفحات روزنامه های فارس امروز چشمگیر بود. در این میان عصر مردم نیز از این قاعده مستثنی نبود. این روزنامه استانی حدود سه و چهارم صفحه نخست خود را به تبلیغات انتخاباتی اختصاص داد. عصر مردم که حامی سیاست های خارجی دولت یازدهم است در صفحات داخلی خود مطلبی از یک عضو حزب کارگزاران منتشر کرده است که این روزها حرف و حدیث های زیادی درباره ی او وجود دارد.
 
کرباسچی که مدتی است به عنوان یک عضو کارگزاران در بستن لیست جریان اصلاحات در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان نقش دارد، گفته می شود که حامی مالی لیست اصلاح طلبان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
مطرح شدن نام شهردار سابق تهران به عنوان یکی از اسپانسرها مالی جریان سیاسی اصلاحات که سابقه اختلاس و دست درازی به بیت المال را دارد بازتاب های منفی برای این طیف سیاسی داشته است. به طوری که برخی از اصلاح طلبان حضور او را در شورای سیاستگذاری اصلاحات صرفا در حد یک عضو با یک حق رای دانسته اند و نه بیشتر.

هر چند که  اصلاح طلبان در کم رنگ تر کردن نقش کرباسچی در تصمیم گیری های این جریان سیاسی طی یکی دو روز گذشته مصاحبه هایی داشته اند. اما عصر مردم در صفحه خانه ملت با تیتر «راهی جز ایجاد مجلس همراه با دولت نداریم» مطلبی از شهردار سابق تهران به چاپ رسانده است. اشتراک نظر این روزنامه با مرد حاشیه ساز کارگزاران در حالی است که مدیر مسئول عصر مردم روز گذشته طی مطلبی با عنوان «اصولگرا یا اصلاح طلب؟»  معیار انتخاب کاندیدای مجلس را توانمندی وی در این عرصه عنوان کرده است. اما مطالب این رسانه در صفحات داخلی در حمایت از اصلاح طلبان به چاپ می رسد.
نظرات بینندگان