کد خبر: ۸۴۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

جبهه فراگیر «اصولگرایان تحول خواه» از حضور تا اعلام فهرست انتخاباتی

سخنگوی جبهه فراگیر اصول‌گرایان تحول‌خواه از شکل‌گیری این تشکل در شهر مقدس شیراز خبر داد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، چند روز پیش در کشاکش اعلام لیست های انتخاباتی از سوی جریان های سیاسی، جبهه فراگیر اصولگرایان تحول خواه استان فارس اعلام موجودیت کرد و پس از گذشت حدود 10 روز اکنون این جبهه فهرست نامزدهای مورد نظر خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی شیراز اعلام نموده است.

محمدرضا هاجری در این باره به خبرگزاری فارس گفت: با هدف احترام به نظرات تمام اصول‌گرایانی که مستقل بوده و جز هیچ حزب و گروهی نیستند، این جبهه در لیجرگه 75 نفره اصول‌گرایان شیراز شکل‌ گرفت.

وی بابیان اینکه این 75 نفر شامل روحانیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان، اصحاب رسانه، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان محلات شیراز می‌شوند، تصریح کرد: اصول‌گرایان مستقل به این نتیجه رسیدند که چهار گزینه از نامزدهای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را معرفی و در حفظ وحدت میان این جریان اصیل فکری تلاش کنند.

هاجری، فریدون عباسی (دانشمند هسته‌ای)، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و حسین نجابت را به‌عنوان برگزیدگان این جبهه معرفی کرد و گفت: در هر صورت وجود اختلاف‌نظر در تمام جریان‌ها امری اجتناب‌ناپذیر بوده اما داشتن کم‌ترین اختلاف در میان اصول‌گرایان نهادینه شده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
0
درود برآقای هاجری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
0
اول که اعلام کرده بودن دستغیب