کد خبر: ۸۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

نماینده شیراز عضویت در لیست علی مطهری را تکذیب کرد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی قرار گرفتن در لیست «ائتلاف صدای ملت» را بدون هماهنگی اعلام کرد و گفت: متقاضی قرار گرفتن در این لیست نبوده‌ام و از این موضوع هیچ اطلاعی نداشتم.
به گزارش شیرازه، جعفر قادری امروز در گفت‌ و گو با فارس، با رد شایعه متقاضی بودن برای قرار گرفتن در لیست «ائتلاف صدای ملت» اظهار داشت: از این موضوع هیچ‌گونه اطلاعی نداشتم و هرگز متقاضی قرار گرفتن در این لیست نبوده‌ام.

وی بابیان این‌که با این لیست هیچ‌گونه هماهنگی و قرابتی ندارم تصریح کرد: انتشار این‌گونه لیست‌ها در فضای مجازی به خاطر مخدوش و مشوش کردن اذهان عمومی است.

چند روزی است در فضای مجازی لیستی از ائتلاف صدای ملت منتشر شده که در آن نام چند تن از نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از جمله جعفر قادری دیده می شود.

«صدای ملت» را نمی شناسم

داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با صدای خرامه اظهار داشت: ضمن تشکر از دوستانی که محبت فرمودند چنین لیستی را اعلام کردند باید به استحضار برسانم که بنده چنین حزبی را به طور کامل نمیشناسم و هیچ گونه ارتباطی با این حزب نداشته و ندارم و هیچ تماسی از ناحیه این عزیزان با من صورت نگرفته است.

وی افزود: اینجانب در لیست جبهه متحد اصولگرایان فارس قرار دارم و قرار نیست به جز این لیست در لیست دیگری قرار داشته باشم، ممکن است دوستان خودشان از بین نمایندگان مجلس تعدادی را بدون مشورت و نظر خواهی در این فهرست قرار داده باشند.

نظرات بینندگان