کد خبر: ۸۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

به كارگيري بيش از 13 هزار نيرو براي تأمين امنيت انتخابات در استان فارس

در اين خصوص و از يك ماه پيش قرارگاه امام علي (ع) در راستاي تأمين امنيت انتخابات در فرماندهي انتظامي استان تشكيل شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، به كارگيري بيش از 13 هزار نيرو براي تأمين امنيت انتخابات
فرمانده انتظامي استان با اشاره به آمادگي كامل پليس استان براي تأمين امنيت انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه، گفت: بيش از 13 هزار نيرو در اين راستا انجام وظيفه خواهند كرد.
سردار احمد علي گودرزي در اين زمينه بيان كرد: راهبرد نيروي انتظامي در راستاي برگزاري هر چه بهتر انتخابات استفاده  از تمامي ظرفيت ها و توانمندي ها با همکار و همراهي ديگر مسئولين استان براي حضور حداکثري مردم پاي صندوق هاي رأي در کمال  امنيت و آرامش مي باشد.                                                                                                                                                
وي ادامه داد: در اين خصوص و از يك ماه پيش قرارگاه امام علي (ع) در راستاي تأمين امنيت انتخابات در فرماندهي انتظامي استان تشكيل شده است.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: جلسات اين قرارگاه به صورت هفتگي و با شركت اعضاي درون سازماني و برون سازماني تشكيل و ضمن اخذ تهديدات و آسيب هاي انتخابات، تمهيدات و پيش بيني هاي لازم در اين خصوص اتخاذ مي شود.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در انتخابات اسفند ماه بيش از 13 هزار نيرو با همكاري سپاه انقلاب اسلامي استان در راستاي تأمين نظم و امنيت انتخابات تلاش مي كنند.

گودرزي با تأكيد بر اينكه وظيفه پليس در انتخابات فقط تأمين نظم و امنيت است، افزود: بر اساس قانون، نيروهاي مسلح و از جمله نيروي انتظامي حق دخالت در امر انتخابات را ندارند.

وي تصريح كرد: مردم ولايتمدار استان فارس با پليس در استاي تأمين نظم و امنيت انتخابات همكاري لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك مراتب را از طريق پليس 110 اطلاع دهند.


نظرات بینندگان