کد خبر: ۸۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 2 اسفند 94

ریخت و پاش نامزدهای انتخابات صدای معاون استاندار فارس را درآورد/ پزشک خانواده فارس به درد جدیدی مبتلا شد!

نبود برند معروف ایرانی بسیاری از تولیدات با کیفیت داخلی را بدون مشتری گذاشته است.

به گزارش شیرازه؛


سالاد 2/12/94 «تخلفات تبلیغاتی 30 نامزد انتخابات ثبت و مستند سازی شد»،حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز گفته:«بخش زیادی از داوطلبان انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شیراز با بی توجهی نسبت به ممنوعیت نصب هرگونه پوستر، پلاکارد ، بنر و ...که به صراحت در ماده 61 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است اقدام کرده اند. ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی گروهی را برای از بین بردن و برخورد با تخلفات انتخاباتی در 10 منطقه شهری شیراز تشکیل داده است»

این روزنامه در صفحات داخلی به نقل از رئیس جمهور نوشته: «در انتخابات 7 اسفند کسانی را انتخاب کنید که دغدغه آنها رونق اقتصادی است»سیاست های حسن روحانی در مسائل داخلی و خارجی به اصلاح طلبان نزدیک است. وی در حالی اقتصاد را اولویت اول مجلس آینده دانسته که در لیست اصلاح طلبان تهران یک اقتصاددان حضور ندارد.

سالاد 2/12/94 «نامزد ها، منابع مالی تبلیغات خود را اعلام کنند»، هادی پژوهش جهرمی رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفته:«امروز این پرسش در ذهن بسیاری از مردم است که آن افرادی که در این انتخابات اینگونه ریخت و پاش و هزینه می کنند هزینه سنگین این تبلیغات را از کجا آورده اند؟ این حق مردم است بدانند آن داوطلبی که قرار است به او رای بدهند هزینه تبلیغات خود را از کجا تامین می کنند»

«شهردار شیراز، چهره برتر سال صنعت ساختمان کشور» شهردار شیراز، با کسب 11هزار و 250 رای از مجموع 40 هزار555 رای در نظر سنجی برگزار شده از سوی«صما» به عنوان چهره سال 94 صنعت ساختمان انتخاب شد.

سالاد 2/12/94 «ساخت 1029 واحد مسکن ویژه خانواده های دارای دومعلول در استان فارس» عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با اعلام این خبر گفته: «طرح احداث سرپناه و مسکن برای خانواده های دارای دو معلول با همکاری بهزیستی استان فارس و در قالب تفاهم نامه ای با دستگاه های مسئول عملیاتی شده است»

این روزنامه در صفحات داخلی خود به مطالبی مانند: «گردهمایی نامزدهای انتخابات مجلس فارس در شیراز»، «تکذیب استعفای اعتراضی سه عضو شورای نگهبان در واکنش به رد صلاحیت ها» اشاره کرده است.


سالاد 2/12/94

«پزشک خانواده فارس به درد تازه ای مبتلا شد»، پزشکان خانواده فارس روز گذشته در اعتراض نمادین به برخی مشکلات طرح پزشکان خانواده ویزیت بیماران را مانند سایر استان ها دریافت کردند. عضو کارگروه پزشک خانواده انجمن پزشکان عمومی شیراز گفته:«از چند ماه پیش تاکنون نامه نگاری های بسیاری با مسئولان انجام دادیم که مشکلات پزشکان خانواده استان در خصوص عدم همکاری قابل قبول وزارت بهداشت و تاخیرهای طولانی در پرداخت های سازمان های بیمه گر رفع شود اما متاسفانه پاسخ مطلوبی از مسئولان مربوطه نگرفتیم»

«سایه سنگین مارک های خارجی روی سر تولیدات فارس»، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفته:«بسیاری از کارخانجات بزرگ و تولید کنندگان معتبر داخلی زیر سایه برندهای خارجی گیر افتاده اند.نبود برند معروف ایرانی بسیاری از تولیدات با کیفیت داخلی را بدون مشتری گذاشته است.

نظرات بینندگان