کد خبر: ۸۴۵۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

سایت نظرسنجی «فارس 94» در شیراز راه اندازی شد + لینک

گردانندگان این سایت نظرسنجی اعلام کرده اند، این سایت وابسته به هیچ ارگان و یا احزاب خاصی نیست و فقط جهت تنویر افکار عمومی می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جایگاه نظرسنجی ها در انتخابات بسیار مهم است چرا که  برآوردی از میزان اقبال افکار عمومی را به نامزدهای انتخاباتی ارائه می کند و بعضا مبنای تصمیم مردم و نامزدهای انتخاباتی می شود. امسال نیز به روال انتخابات های گذشته، علاوه بر مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی از سوی اقشار مختلف جامعه نیز، نظرسنجی های متعددی راه اندازی شده است.

سایت نظرسنجی «فارس 94» در شیراز راه اندازی شد

از همین رو، گروهی از فعالان دانشجویی استان فارس اقدام به راه اندازی پایگاه اینترنتی نظرسنجی انتخابات فارس 94 به آدرس http://www.efars94.com کرده اند. گردانندگان این سایت نظرسنجی اعلام کرده اند: این سایت وابسته به هیچ ارگان و یا احزاب خاصی نیست و فقط جهت تنویر افکار عمومی می باشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد تراوش
Netherlands
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
لطفا به علوم پزشکی اطلاع دهید که افراد دیابتی که مکرر ا به متخصص احتاج دارند از برگ ارجاع معاف شوند .من این درخواست را به تمام ارگان ها دادم ولی متاسفانه به خاطر باند بازی ها جوابی نگرفتم .....حالا این جا نوشتم شاید فایده ای داشته باشه
آرپا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
افزارآرپا" یك نرم افزار یکپارچه اطلاعات مدیریت میباشد که درحال حاضر توسط شرکتهای مختلف با فرآیندهای مختلف و زمینه های کاری مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از مزیت های عمده آن یکپارچه بودن و نگهداری اطلاعات و ارتباط online بین شرکتهای دارای شعب متعدد، سرعت و دقت بالا و user friendly بودن آن می باشد.با مراجعه به سایت arpaco.ir اطلاعات دقیق تر و بهتری از این نرم افزار در اختیار دارید .
سادگی ، کارآیی و سرعت را با نرم افزار آرپا تجربه کنید.
http://arpaco.ir/