کد خبر: ۸۴۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

آیت الله عدالت:در فتنه 88 عده زیادی از خواص ریزش کردند/ نامزد اصلاح طلبان نیستم

آیت الله علی عدالت گفت: در فتنه 88 عده زیادی از خواص ریزش کردند و از مردم عوام جامعه عقب افتاند.
به گزارش شیرازه، انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این دوره از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است. گواه این امر را می توان به ثبت نام کاندیدای خبرگان و حمایت رسانه های انگلیسی از برخی لیست های خبرگان رهبری اشاره کرد.

شیرازه طی مطلبی در روز های گذشته مواضع 8 تن از کاندیداهای مجلس خبرگان در استان فارس را درباره موضوع فتنه 88 که مصداق عینی نفوذ برای براندازی نظام بود، بازخوانی کرد. در این میان هیچ اظهارنظری از آیت الله علی عدالت در خصوص تایید یا مخالفت با فتنه 88 در دسترس نبود.

آیت الله علی عدالت کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مورد فتنه 88 در کانال تلگرامی خود نوشت: «در فتنه 88 عده زیادی از خواص ریزش کردند و از مردم عوام جامعه عقب افتاند، دشمنان فهمیدند پیوند میان امت و رهبری پیوندی مستحکم و مستقیم هست بگونه ای که ریزش خواص هم در این رابطه خللی ایجاد نخواهد کرد»

آیت الله علی عدالت همچنین حضور در لیست ائتلاف اصلاح طلبان خبرگان فارس را تکذیب کرده است.

در این تکذبیه آمده است:«اخیرا لیستی انتشار یافته است که در آن نام آیت الله عدالت بعنوان یکی از اعضا ائتلاف جریان موسوم به اصلاحات قرار داده شده است این ستاد هرگونه ائتلافی را با جریان اصلاحات تکذیب کرده و هیچگونه تماس یا هماهنگی صورت نگرفته ، ستاد انتخابات آیت الله عدالت این عمل را غیر اخلاقی و در جهت تخریب چهره ایشان میداند.والسلام»

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
تشکر از اطلاع رسانی