کد خبر: ۸۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

امام جمعه سپیدان: مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است

حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال را بر هم زننده نقش های شوم دشمن دانست و گفت:حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، برگ افتخار دیگری بر افتخارات نظام رقم خواهد زد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان گفت: انتخاب اصلح یک تکلیف الهی است. در انتخاب کاندیدای اصلح باید بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ویژگی های کاندیدای اصلح را مد نظر قرار داد.

 امام جمعه سپیدان خطاب به کاندیدا و طرفداران آنها،بیان داشت: تبلیغات سالم بدور از تخریب باشد همدیگر تخریب نکنید ،امروز دشمنان در صد تضعیف  تخریب شورای نگهبان بر آمده است و ما با حضورحداکثری در انتخابات چشم دشمنان کور و توطئه آنها خنثی کنیم.

حجت الاسلام موسوی انور از مردم خواست در7 اسفند با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای یک حضور حماسه دیگر بعد از راهپیمایی 22 بهمن را خلق کنند و ضمن برآورده شدن خواسته مقام معظم رهبری ،چشم دشمنان نظام را با این خلق حماسه عظیم کور کنند.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات می تواند بر قدرت کشور در عرصه بین المللی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد و به همین دلیل میزان مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه سپیدان افزود: همدلی و همراهی مردم در انتخابات امری واجب بوده چرا که دشمنان از هر راهی برای ضریه زدن به ایران اسلامی استفاده می کند و باید در این زمینه هوشیار بود تا دشمن راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام موسوی انور بیان کرد: نباید گذاشت با تفرقه مشارکت مردم در انتخابات تحت تاثیر قرار بگیرد، مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو با رعایت اخلاق انتخاباتی فراهم شود.

وی مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی و ملی دانست و افزود: امید است جمعه آینده یک انتخابات حماسی دارای مولفه های مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت برگزار شود.وی انتخابات درهر دوره بهتر از دوره های قبل برگزار می شود و این دوره انتخابات مجلس و خبرگان همزمان انجام می شود باید نماینده ای انتخاب کنیم که علاوه بر رفع و توجه به مشکلات حوزه خود در امور ملی نیز نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: بدانیم حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را برای ما در پی خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد.مردم باید بدون در نظرگرفتن مسائل قومی، طایفه ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.

امام جمعه سپیدان با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح سبب سازندگی بهتر کشور خواهد شد، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند اما باید بدانند که این بار نیز نقشه های شوم شان خنثی خواهد شد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تحقق شعار سال رهبری یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت و پریشانی، یاس و ناامیدی دشمن را به همراه دارد.

امام جمعه سپیدان حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند امسال را بر هم زننده نقش های شوم دشمن دانست و گفت:حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، برگ افتخار دیگری بر افتخارات نظام رقم خواهد زد.

نظرات بینندگان