کد خبر: ۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴

حقدل: شورای شهر شیراز از هیچ فرد یا لیست انتخاباتی حمایت نمی کند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز از هیچ فرد یا لیستی در بحث انتخابات حمایت نمی‌کند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، غلام مهدی حقدل بعدازظهر امروز در یکصد و چهل و سومین جلسه شورا اظهار داشت: شنیده می‌شود برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌های خود اعلام کرده‌اند که موردحمایت شورای شهر هستند که باید خاطرنشان کرد شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری کاملاً بی‌طرفی خود نسبت به همه کاندیداهای مورد تائید شورای نگهبان را اعلام داشته و با نظارت کامل بر شهرداری از صرف هزینه عمومی شهروندان در انتخابات جلوگیری می‌کند.

وی افزود: از نظر شورا کسانی که به‌عنوان منتخبین مردم به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه یابند، اصلح هستند و تمام کسانی که همت کرده و در این دوره کاندید شده‌اند فعلی ارزشمند و قابل‌تقدیر را انجام داده‌اند و خطاب به برخی از کاندیداهای محترم که با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و وضع معیشتی مردم، هزینه زیادی را صرف تبلیغات کرده‌اند، اعلام می‌کنیم که هزینه و تبلیغات مهم نیست بلکه صداقت حرف اول را در انتخابات می‌زند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه گفت: مردم شریف ایران و به ویژه شهروندان گرامی شهر شیراز از نمایندگان منتخب خود در دور آینده انتظار دارند در سایه همدلی و همزبانی و اتحاد خود با نمایندگان استان و به‌دوراز هیاهوهای سیاسی و جناحی و شخصی به دنبال رفع مشکلات عدیده شهر شیراز و استان فارس بوده و با پیگیری استقرار مدیران مجرب و اختصاص اعتبارات مناسب و جذب سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف زمینه‌های عقب‌ماندگی استان و شهر شیراز را فراهم آورند.

رضا محمدیان افزود: برخی از کاندیداها با تخریب اموال عمومی و حتی فضای سبز شهری نسبت به انجام تبلیغات بسیار گسترده اقدام کرده‌اند که قطعاً در اذهان عمومی مردم تأثیر منفی خواهد داشت و حتی بعضی دیگر با تخریب شخصیت جناحی و شخصی دیگر کاندیداها در فکر ایجاد محبوبیت برای خود هستند اما مردم قطعاً با رشد بینش و آگاهی خود افراد صالح و برتر و اخلاق مدار را انتخاب خواهند کرد چراکه یکی از بحران‌های واقعی جامعه امروز ما بحران اخلاقی است و بحران اقتصادی و تحریم و ... در مرتبت بعد است.

وی خطاب به شهردار شیراز گفت: در دو سال گذشته چندین بار در جلسات مختلف به‌عنوان نماینده مردم شریف شیراز لزوم تکریم ارباب‌رجوع و اثر مستقیم آن در جذب سرمایه‌گذار و حتی محقق شدن بودجه و داشتن شهری بهتر برای زندگی را تذکر داده‌ام که چرا برخی مدیران درب اتاق‌ها را به روی مردم بسته و یا با روی تلخ مردم را ملاقات می‌کنند. ضمن این که مدیران و کارشناسان در دوران رکود بازار ساخت‌وساز باید در تسهیل کار اداری مردم و سرعت در روند اجرایی پرونده و عدم بهانه‌گیری‌های بی‌مورد کوشا باشند تا با تکریم بهتر مراجعین به شهرداری و کسب درآمد، شاهد تحقق بودجه بیش از سقف مصوب باشیم.

محمدیان عنوان کرد: با وجود زحمات شهردار و بسیاری از مدیران و پرسنل خدوم شهرداری به ویژه در حوزه‌های مختلف عمرانی خدمات شهری و فرهنگی و ... متأسفانه عدم تکریم ارباب‌رجوع توسط افرادی اندک در قسمت‌هایی مهم از بدنه شهرداری منجر به نارضایتی مردم خواهد شد.


نظرات بینندگان