کد خبر: ۸۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
حجت الاسلام حاجی زاده:

دشمن برای انتخابات و نفوذ به مراکز تصمیم گیری نظام برنامه ریزی کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس ولایت مداری را ویژگی بارز حضرت زهرا (س) دانست و به ترویج فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه به ویژه فرهنگ ولایتمداری تاکید کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت‌الاسلام علی حاجی زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در نشست بصیرتی که امشب در مسجد گوهرشاد جهرم برگزار شد با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س) که در دنیا به قرائت قرآن، زیارت پیامبر (ص) و انفاق در راه خدا علاقه دارم، گفت: منظور از زیارت پیامبر (ص) در کلام حضرت فاطمه(س) تبعیت از فرهنگ، سنت و سیره نبی مکرم اسلام بوده که همان ولایتمداری است و این مهم به صورت عملی در زندگی حضرت زهرا(س) ثابت شده است.

 وی به لزوم ترویج فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه به ویژه فرهنگ ولایتمداری تاکید کرد و افزود: دشمن با تضییع، تخریب و تضعیف این اصل مسلم و اعتقادی ما قصد دارد ضمن ایجاد شبهه در فکر، ذهن و اندیشه نسل جوان در منحرف کردن آنها تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تاکید کرد و گفت: دشمن برای انتخابات و نفوذ به مراکز تصمیم گیری نظام برنامه ریزی کرده است.

حاجی زاده گفت: باید با بصیرت و شناخت کافی و توجه به ملاک هایی که مقام معظم رهبری تبیین کرده اند، نامزد مورد نظر خود را برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

نظرات بینندگان