کد خبر: ۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

یک کاندیدای مجلس: به خاطر رفاقتم با وزیر نفت بود که مجوز پتروشیمی به فراشبند و فیروزاباد دادند

فریبرز پناهی: نماینده ای را که دور قبل انتخاب کرده ایم که شاید به لحاظ شخصیتی انسان محترمی باشد ولی از لحاظ کاری و حل فصل مشکلات ضعیف است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار، فریبرز پناهی نامزد دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهل شهرستان فراشبند و روستای قنات باغ عصر روز گذشته در مسجد جامع اعظم در بین جمعی از مردم فراشبند حاضر و ضمن معرفی خود خلاصه ای از دیدگاه و برنامه های آینده ی خود را ارائه داد.

پناهی میزان بیکاری در حوزه ی انتخابیه را بسیار بالا خواند و نبود صنعتی مناسب را عامل این بیماری خواند وافزود: ما دو میدان بزرگ آغار و دالان و همچنین میدان زاخرویه  را در منطقه ی خود داریم که میتواند در رفع بیکاری جهت جوانان بسیار حائز اهمیت باشد.

این کاندید مجلس جلوگیری از خام فروشی مواد نفتی را بنا به فرمایشات مقاتم معظم رهبری (مد ظله العالی) بسیار عالی خواند و بیان داشت: باید دو پالایشگاه بنزین در این منطقه ایجاد می شد ولی متاسفانه اجرا نشد و همچنین دو مجوز پتروشیمی نیز که در دولت احمدی نژاد در سال 88 برای فراشبند و فیروزاباد اخذ شد به دلیل نبود مدیریت و راهکار مناسب در جذب سرمایه گذار ابتر مانده و به همین وضع پیش رود تا سال 95 این مجوز به شهرهای لار و لامرد داده می شود و امتیازش از ما گرفته خواهدشد.

وی افزود: آنگونه که حقمان است نتوانسته ایم از شرایط استفاده کنیم و دلیل آن این است که نوانسته ایم وکیل مناسب داشته باشیم تا بتواند با علم کافی حقمان را برگرداند.

پناهی خاطر نشان کرد: در حوزه ی منابع و کشاورزی پتانسیل های خوبی داریم ولی نمیتوانیم بهره ی خوبی ببریم و این ها همه به مدیریت بر میگردد و باید توجه داشت که تا ده سال آینده کشاورزی رو به نابودی است و باید صنعتی را جایگزین ان کنیم تا آینده ای خوب را برای فرزندانمان رقم بزنیم.

وی افزود: در حوزه ی نیروی انسانی، کشاورزی، صنایع دستی ، میراث فرهنگی و ... دارای جایگاه ویژه ای بوده ایم ولی نتوانسته ایم مدیریت خوب داشته باشیم واستفاده نماییم و در طول نه دوره ی گذشته ی مجلس شخصی به عنوان نماینده معرفی نشده که بتواند نام ما را در سطح کشور معرفی کند واز حق و حقوقمان دفاع کند.

این کاندید مجلس وضعیت گاز رسانی و آب آشامیدنی  در برخی مناطق  را مناسب نخواند و همچنین از لحاظ شهریتی نیز فراشبند را عقب مانده خواند و گفت: اگر این حوزه ی نفتی در نور اباد بود الان وضعیت آنان را مشاهده می کردید وهمه به این بر می گردد که وکیل توانمند نتوانسته ایم انتخاب کنیم و از حق خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به نماینده فعلی مردم در مجلس بیان داشت: وکیلی را انتخاب کرده ایم که شاید به لحاظ شخصیتی انسان محترمی باشد ولی از لحاظ کاری و حل فصل مشکلات ضعیف است.

پناهی  در ادامه گفت: بخاطر رفاقت مکن با وزیر سابق نفت بود که دو مجوز پتروشیمی جهت این حوزه گرفته شد وهمچنین در بحث فتنه نیز کسانی که قصدشان بر اندازی نظام بود باید با اشد مجازات با آنها برخورد شود.

فریبرز پناهی کاندید مجلس فراشبند

 

انتهای پیام/

نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان