کد خبر: ۸۴۶۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

سوت و کف هواداران یک نامزد انتخاباتی لامرد در شب شهادت حضرت زهرا(س)/ غفلت از ایام فاطمیه به چه قیمتی؟

تهران نشینان به نوعی کپی نسخه فتنه عاشورای 88 را برای ایام فاطمیه 94 در لامرد به ارمغان آوردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، عاشورای سال 88 یادآور تمام تلخی‌هایی بود که از اول انقلاب نچشیده بودیم و انگار قرار بود جمع شود و یکجا به کام مردمی برود که ریختن خون فرزندان شهیدشان به پای درخت انقلاب، شیرین‌تر از هر چیزی بود. در عاشورای 88 ، فتنه گران با حمایت ضد انقلاب و در مصیبت عظمای عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با جسارت تمام به ارزشهای اسلام هتک حرمت کردند و پرچم سرخ عاشورا و امام حسین(ع) را به آتش کشیدند. اما گویا فتنه عاشورای 88 دوباره به نوعی تکرار می شود. کپی برابر اصل است چرا که یک نامزد انتخابات در لامرد به همراه هوادارانش در شب شام غریبان بی بی دو عالم، شبی که فرشتگان و ملائک آسمان هم در ماتم هجران مادر حسنین (ع) عزادار بود، با راه اندازی کارناول شادی به ساحت مقدس زهرای مرضیه (س) اهانت کردند.

در عاشورای 88 خائنان کف و سوت و هورا کشیدند و شب گذشته در فاطمیه 94 هم هواداران این نامزد مدعی در لامرد! با کف و سوت، نورافشانی و بوق ماشین های نمره تهران! به استقبال فاطمیه رفتند.

در عاشورای 88 تخریب اماکن عمومی نتیجه یک فتنه طراحی شده بود و در فاطمیه 94 ستاد تبلیغات این نامزد هم با نصب پوسترهای غیر قانونی بر روی نمای ساختمانها و مغازه ها مغول وار دست به تخریب چهره شهر زدند.

در عاشورای 88 با هلهله آتش به پا کردند و در فاطمیه 94 با ترقه و فشفشه آتش بازی کردند.

در عاشورای 88 به مقدسات توهین شد و در فاطمیه 94 و در شام غریبان حضرت زهرا(س) ارزشها را به مسلخ بردند. در حالی که در یک ستاد مراسم سوگواری برپا بوده و مقدسات و ارزش ها گرمابخش مجلس و محفل بود، اما در ستاد دیگر صدای ترقه، فشفشه و نورافشانی به همراه کف و سوت جفای عظیم این جماعت نسبت به ارزش‌های اسلام و انقلاب می شود.

تهران نشینان به نوعی کپی نسخه فتنه عاشورای 88 را برای ایام فاطمیه 94 در لامرد به ارمغان آوردند. غافل از آن که مردم ولایت مدار این دیار اهانت به ائمه معصومین (ع) خصوصاً بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) را هرگز فراموش نمی کنند و در مقابل آن سکوت نمی کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
0
من تلاش مجری رابرای فرستادن صلوات دیدم که نتیجه دادوباعذرخواهی ازمقام عترت باتشکر