کد خبر: ۸۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

49 شعبه ثابت و سیار اخذ رای، آراء مردم بوانات را جمع آوری می کنند

مردم شهرستان بوانات در دور قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیش از 90 درصد مشارکت برگ زرینی بر تاریخ این شهرستان رقم زدند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، 7 اسفند یکی از روزهای مهم و سرنوشت ساز برای کشور عزیزمان ایران اسلامی و مردم شهرستان بوانات است و مردم همیشه در صحنه شهرستان بوانات یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که قدمی از آرمانهای نظام و انقلاب پا پس نخواهند کشید.

هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسللامی و انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان بوانات 49 شعبه ثابت و سیار جها جمع آوری آراء مردم این شهرستان تدارک دیده و عوامل اجرایی و ناظرین نیز جلسات توجیهی خود را برگزار کرده و آماده برگزاری یک انتخابات پر شور با حضور مردم را دارند.

از 49 شعبه اخذ رای در شهرستان بوانات 22 شعبه ثابت و 27 شعبه سیار د رسه بخش مرکزی، مزایجان و سرچهان آراء مردم را جمع آوری می کنند.

مردم شهرستان بوانات در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضوری پر شور بیش از 90 درصد پای صندوق های رای حاضر شده و آراء خود را درون صندوق ها انداختند و این بار نیز مصمم تر از قبل همه می آیند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ این شهرستان ثبت کنند.

 

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان