کد خبر: ۸۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

داغ ترین اخبار از حواشی انتخابات 7 اسفند در فارس

عدم پیش بینی های لازم و مناسب عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه سپیدان، مردم این شهرستان با کمبود تعرفه مواجه شدند.
به گزارش شیرازه، آخرین ساعات زمان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال تمام شدن است و با توجه به حضور پر شور مردم در شعب اخذ رای احتمالا از سوی ستاد انتخابات کشور تمدید خواهد شد. اخبار انتخاباتی نیز همچنان از گوشه و کنار استان فارس به شیرازه ارسال می شود که در قالب خبرهای کوتاه منتشر خواهد شد.

*عدم پیش بینی های لازم و مناسب عوامل اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه سپیدان باعث شد که مردم این شهرستان با کمبود تعرفه مواجه شوند این مساله موجب اعتراض آنان و تجمع مقابل فرمانداری سپیدان شد.

*در یکی از شعب شهرک گویم شیراز برخی از طلاب حامی مرجع خودخوانده به تبلیغ ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت می پردازند این امر موجب اعتراض مردم و درگیر لفظی بین آنها شد که با دخالت نیروی انتظامی این امر پایان یافت.

*دانشجویان اصلاح طلب دانشگاه شیراز با شال های رنگی تبلیغاتی در یک اقدام غیر قانونی ضمن حضور در جمع دانشجویانی که برای رای در تالار فجر دانشگاه صف کشیدند در حال پخش کردن تراکت های ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت هستند.

داغ ترین اخبار از حواشی انتخابات 7 اسفند در فارس
 
داغ ترین اخبار از حواشی انتخابات 7 اسفند در فارس

*در اقدامی عجیب، برگزار کنندگان انتخابات مانع از حضور رسانه ملی برای پوشش خلق حماسه مردم شدند.
متولیان برگزاری انتخابات در کلان شهر شیراز در هشت حوزه در محدوده فرهنگ شهر تا شهرک گلستان شیراز که از حوزه های پر ازدحام این شهر نیز هستند، مانع از حضور رسانه ملی برای پوشش لحظات ماندگار صلابت و اراده مردم شدند.
باید منتظر بود و دید که کدام جریان افراطی توسط صندوق های رای این شعب حمایت می شوند.

نظرات بینندگان