کد خبر: ۸۴۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

نتایج نهایی انتخابات مجلس در شیراز اعلام شد/ چهار نفر به دور دوم رفتند

با اعلام نهايي نتايج دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شيراز «بهرام پارسايی» و «فرج الله رجبی» مستقیما راهی بهارستان شدند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، از مجموع ۶۰۳ هزار و ۱۳۵ راي ماخوذه در حوزه انتخابیه شیراز، آقایان بهرام پارسایی و فرج الله رجبی به ترتیب با  ۱۹۸ هزار و ۵۱۷ راي و فرج الله رجبي با ۱۷۱ هزار و ۵۲۹ راي به طور مستقيم وارد مجلس شدند. همچنین مسعود رضايي با ۱۴۱ هزار و ۸۰۴ راي، علي اكبري با ۱۳۲ هزار و ۴۵۵ راي، جعفر قادري با ۱۱۱ هزار و ۲۹۰ راي و حسين نجابت با ۸۵ هزار و ۸۴۶ راي راهي مرحله دوم انتخابات شدند.

فريدون عباسي با ۸۵ هزار و ۳۰۷ راي، احمد رضا دستغيب با ۸۲ هزار و ۴۱۱ راي، ابراهيم عزيزي با ۷۵ هزار و ۷۲۹ راي، محمدي كشكولي با ۶۹ هزار و ۲۹۹ راي، حسين ذوالانوار با ۵۰ هزار و ۶۴۴ راي، شاهين محمد صادقي با ۴۹ هزار و ۵۶۶ راي، معصومه زارع با ۴۰ هزار و ۵۹۵ راي، مسعود زارعي با ۲۵ هزار و ۸۷۰ راي و ضرغام صادقي با ۲۳ هزار و ۹۹ راي، علاالدين كراماتي ۲۱ هزار و ۴۸۳ راي، علي احمدي ۲۰ هزار و ۸۸ راي، كورش زارع ۱۹ هزار و ۶۴۵ راي، علي دهقان فارسي ۱۴ هزار و ۹۶۰ راي و جوانشير كدخداپور نيز ۱۱ هزار و ۷۲۳ راي نفرات بعدی لیست هستند.

در شهرستان شیراز 1 میلیون و 248 هزار و 414 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که تعداد ۶۰۳هزار و ۱۳۵ نفر رای خود را به صندوق ریختند. بدین ترتیب مشاركت واجدين شرايط راي دادن در شهرستان شيراز نيز ۵۰ درصد بوده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
0
خب. با اینكه به اصولگراها رای دادم ولی خدا رو شكر.