کد خبر: ۸۴۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
با صدور پیامی؛

جبهه متحد اصولگرایان فارس و اصولگرایان تحول خواه از حضور حماسی مردم پای صندوق های رای تشکر کردند

شما با رای خود نشان دادید که اجازه نخواهید داد نفوذگران و بدخواهان داخلی و بیگانه که به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جبهه متحد اصولگرایان استان فارس و جبهه اصولگرایان تحول خواه با صدور پیامی  از حضور حماسی ملت ولایتمدار فارس در پای صندوق‌ های رأی تشکر کردند.

متن پیام آن ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروز واقعی انتخابات ملت ایران است (امام خامنه ای)

خداوند منان و بلند مرتبه را شاکر و سپاسگزاریم که بار دیگر دل های مومنین و امت ولایی و فهیم استان فارس را حول پرچم برافراشته دین الهی و نظام مقدس جمهوی اسلامی به رهبری یگانه دوران مقام عظمی ولایت این خلف صالح امام روح الله رحمت الله را گرد هم آورد تا بار دیگر دست قدرت الهی آنان سیلی محکم دیگری به صورت کریه استکبار آمریکایی و مکر انگلیسی و ایادی آنان فرود آورد و نشان دهد دست خدا بالای همه دست هاست. درود و سلام خدا بر شما مردم شریف استان فارس که با انتخابات حساب شده و خردمندانه خود مجددا مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای قانونگذار در تراز انتخابات اسلامی را رقم زدید و با رای خود نشان دادید که اجازه نخواهید داد نفوذگران و بدخواهان داخلی و بیگانه که به اهداف شوم خود برسند. لذا بر خود فرض می دانیم که از همه کاندیداهای محترم و مجریان دستگاه های نظارتی و اجرایی و امنیتی و بویژه علمای بزرگوار و خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر سراسر استان تشکر و قدردانی نموده و مجد، عظمت و سربلندی شما راست قامتان جاوید تاریخ را از خداوند منان مسئلت نمائیم.

جبهه متحد اصولگرایان فارس

جبهه اصولگرایان تحول خواه

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مسعود
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
0
اي كاش بجاي اينهمه بيانيه و نشست و همايش و... كمي هم بفكر وحدت و اتفاق نظر بوديد تا اين نتيجه براي شيراز و برخي از شهر هاي استان رقم نمي خورد