کد خبر: ۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
مسئول هلال احمر شهرستان خبر داد:

آمادگی هلا احمر سپیدان برای استقبال از مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان گفت: ستاد استقبال از مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان برای خدمات‌رسانی بهتر راه‌اندازی شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، میثم رحیمی درگفتگو با خبرنگارمارگون اظهار داشت: ستاد استقبال از مسافران نوروزی راه‌اندازی شده و مجموعه امدادگران وکارکنان جمعیت هلال احمر سپیدان آماده خدمات‌رسانی به مسافران در ایام نوروز هستند.

رحیمی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با تاکید بر این که باید همه دستورات دین و ائمه اطهار (علیهما السلام) را به اخلاق و نگرش تبدیل کنیم، گفت: ائمه اطهار (علیهما السلام) همواره بر خودسازی تاکید داشته و سیره ایشان بر این بوده است که به جای حرف زدن بسیار، عمل کنیم؛ لذا امیدواریم بتوانیم جامعه اسلامی مان را که بزرگترین شاخص و نقطه عطف آن جامعه‌ای با حداکثر ظرفیت‌های اجتماعی است، به سر منزل مقصود رسانده و در جهت ایجاد مدینه فاضله حرکت کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان با اشاره به فعالیت‌های گسترده این جمعیت در ایام نوروز، عنوان کرد: نوروز، از جمله ایامی است که می‌توان بهترین خدمت ها را به مردم عزیزمان ارائه کنیم و به افکار عمومی نشان دهیم که جمعیت هلال‌احمر تا چه اندازه آماده است و می‌تواند در بسیاری از رویدادها کنار مردم و البته موثر باشد.

وی با بیان این که طیف گسترده‌ای از خدمات هلال‌احمر ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: نوروز جلوه واقعی خدمات هلال‌احمر است و لذا باید در پایان طرح نوروزی ارزیابی کرد که تا چه اندازه خدمات ارائه شده، مورد رضایت و مطلوب نظر مردم بوده است.

رحیمی  با اشاره به این‌که همه ساله تعداد زیادی از هموطنان در حوادث نوروزی جان خود را از دست می‌دهند، تاکید کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا در ابتدا از حادثه‌ای پیشگیری کنیم یا جانی را نجات دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان با تفکیک وظایف مختلف زیر مجموعه‌های هلال‌احمر در ایام نوروز ، تصریح کرد: از پوشش امدادی و درمانی تا حضور جوانان و داوطلبان و اطلاع‌رسانی لازم برای سفرهای نوروزی، نشان‌دهنده گستردگی و تنوع خدمات جمعیت هلال‌احمر است.

وی با اشاره به اینکه جلسات و برنامه‌های مختلفی برای خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر سپیدان برگزار شده است،‌ بیان کرد: انتظار می‌رود در ایام نوروز جمعیت هلال احمر سپیدان به‌طور 24ساعته در خدمات‌رسانی به مسافران گام اساسی بردارد که در این راستا برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی اتخاذ شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سپیدان تصریح کرد: درصدد هستیم با خدمات‌رسانی بهتر ؛ علاوه بر رضایتمندی مسافران  و گردشگران گام محکمی نیز در تسهیل روند خدمات‌رسانی برداریم که برای تحقق این امر پایگاه‌های مختلف هلال احمر در جاده‌های مواصلاتی شهرستان برای خدمت به مردم ومسافران در طول مدت ایم تعطیلات به صورت 24 ساعته در خدمت وخدمت رسانی حاضر می باشند .

رحیمی گفت: انتظار می‌رود با خدمات‌رسانی مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان شاهد کاهش تلفات جاده‌ای در ایام نوروز باشیم و امیدواریم امسال تصادفات و تلفات جاده‌ای نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد که برای تحقق این امر جلسات مشترکی بین دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

نظرات بینندگان