کد خبر: ۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
امام جمعه بوانات:

توهین سخنگوی حزب کارگزاران به ملت ایران یک آپارتاید است/ همه با نماینده منتخب همکاری کنند

امام جمعه بوانات گفت: اردوهاي راهيان نور دقيقاً عمل به سنت حضرت زينب(س) و امام سجاد(ع) در روايتگري فرهنگ عاشوراست.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز ضمن تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند، همگان را به رفاقت دعوت کرد و اظهار داشت: از اين به بعد ميدان رقابت به ميدان رفاقت و حل مشکلات مردم بايد تبديل شود، همه کانديداها و همه مردم ما پيروز انتخاباتند، چون به وظيفه خود عمل کردند، و تنها دشمن است که باز هم شکست خورد، از عموم ملت هميشه در صحنه بخاطر خلق اين حماسه عظيم تشکر مي کنیم.

امام جمعه بوانات در ادامه از نامزدهای انتخاباتی مجلس در شهرستان نیز دعوت کرد تا برای حل مشکلات مردم با نماینده منتخب همکاری کنند.

وی افزود: بنده از همه دلسوزان منطقه و از نماينده منتخب مي خواهم تا با تشکيل جلسات منظم همفکري و مشورتي، راه سرعت بخشيدن به آباداني منطقه را هموار کنند و بزرگترين معظل اين شهرستان که مشکل اشتغال و مهاجرت است حل کنند.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه های نماز، توهین سخنگوی حزب کارگزاران به ملت ایران را آپارتاید دانست و اضافه کرد: متاسفانه بعد از انتخابات يک اهانت به اکثريت مردم ايران از سوي سخنگوي حزب از کار افتادگان کارگزاران شد جناب آقای سخنگو، خودتان و خواهر و خواهر زاده هاتان مستقيما و بزرگترتان غير مستقيم آتش بيار فتنه بوديد و به رأي مردم تهران هم که امروز دم از توسعه صددرصد سياسي در آنجا مي زنيد هيچ ارزشي قائل نبوديد، حال که در اکثر قريب به اتفاق شهرستانها شکست خورده ايد به مردم اهانت مي کنيد که توسعه نيافته اند؟ اين عمل شما همان آپارتايد آفريقاي جنوبي است که سالهاست شکست خورده است.

حجت الاسلام زارع اردوهای راهیان نور را برای نوجوانان و جوانان لازم دانست و گفت: 20 اسفند نيز در تقويم کشور بنام روز راهيان نور ثبت شده. حضور پرشور مردم به‏ ويژه جوانان در مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس و يادمان‏هاي شهدا، سبب آشنايي با سبك زندگي و سيره شهدا و رزمندگان مي‏شود، و اين خود يکي از راههاي مطمئن براي جنگ نرم دشمن است، اردوهاي راهيان نور دقيقاً عمل به سنت حضرت زينب(س) و امام سجاد(ع) در روايتگري فرهنگ عاشوراست.

زارع همچنین 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را گرامی داشت و اضافه کرد: نمي‏شود منتظر ماند تا عدالت اجتماعي به ثمر برسد و شاهد محروميت محرومان و فقر گرسنگان در جامعه بود. اين وظيفه خودِ مردم و همه كساني است كه مي‏ توانند در اين ‏راه تلاش كنند. از همه مردم که در راه کمک به فقرا همراهي مي کنند تقدير و تشکر مي کنم، از کميته حضرت امام هم که در ساماندهي کمک هاي مردمي و نيز پيگيري مداوم وام هاي اشتغالزائي و فقرزدائي و رساندن خانواده هاي مستمند به مرحله خودکفائي، تشکر مي کنم، الان براي دسترسي آسان براي کمک به فقرا و رساندن سريع اعانات مردم، در مرکز شهرستان مرکز نيکوکاري کريم اهلبيت راه اندازي شده که زير نظر کميته حضرت امام و دفتر امام جمعه است.

امام جمعه بوانات در ادامه سخنان خود به روز 15 اسفند ماه و روزدرختکاري اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبري در خصوص منابع طبیعی و درختکاری فرمودند: «منابع طبيعي ثروتهاي ملي‏ اند؛ مال اين دولت و آن دولت و اين وزير و آن وزير كه نيستند؛ اين‏ها مال ملتها است؛ آنهم نه ملتها در يك نسل؛ ثروتي است متعلق به ملتها در طول تاريخشان، از اين‏ها بايد استفاده كنند.» از مردم عزيزمان درخواست مي‏كنيم كه به درخت احترام بگذارند، هر درختي که خشک شود و يا به هر دليلي قطع بشود حتماً مقيد باشيم برايش يک درخت جايگزين کنيم و به فضاي سبز اهمّيّت بدهند. سعي كنيم همه در اين ايّام درختكاري و فصل درختكاري هرچه مي‏توانيم درخت بکاريم.

 

نظرات بینندگان