کد خبر: ۸۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

ششمین یادواره سرداران و پانصد شهید استهبان برگزار شد + تصاویر

ششمین یادواره سرداران و پانصد شهید شهرستان استهبان در سالن شهید مرشدی سپاه برگزار شد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ ششمین یادواره سرداران و پانصد شهید شهرستان استهبان با حضور خانواده های معظم شهدا و مسئولین در محل سالن شهید مرشدی سپاه استهبان برگزار شد.

در این برنامه سردار یدالهی فرمانده لشکر 33 المهدی "عج" در سالهای دفاع مقدس در بخشی از سخنان  خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  گفت: اگر تعداد شهدا که 219 هزار نفر هستند به پسته های کلیدی مسئولیتی که در کشور وجود دارد تقسیم کنیم  به پست مسئولیتی تقریبا 73 شهید می رسد. یعنی اینکه برای هر پست کلیدی در کشور یک کربلا برپا شده است. مسئولینی که تلاش میکنن که به مقامات بالا برسند باید به این موضوع توجه کنند که چه مسئولیت سنگینی را عهده دار می شوند.

وی با اشاره به اینکه باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم ادامه داد: لشکر المهدی "عج" بیش از 5 هزار شهید تقدیم به نظام و انقلاب اسلامی کرده است و از این تعداد 130 شهید سهم گردان فجر است.

در ادامه مراسم از کتاب لحظه های ارغوانی " اشعار مرحوم حاج محمد عطاریان پدر طلبه شهید عباس عطاریان" در رثای شهدای شهرستان استهبان که به همت ستاد یادواره سرداران و پانصد شهید شهرستان استهبان به چاپ رسیده بود رونمایی شد.

گفتنی است این مراسم با مداحی حاج کاظم محمدی همراه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات بینندگان