کد خبر: ۸۵۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
جاذبه های گردشگری فارس را بیشتر بشناسیم؛

تنگ مُهـر، بهشتی گمشده در جنوب استان فارس+ عکس

اسفند ماه که می رسد خانواده های ایرانی خود را آماده فرا رسیدن بهار طبیعت می کنند، خانه تکانی، خرید عید، تهیه و چیدن سفره هفت سین و بعضا آماده شدن برای سفر در نوروز از جمله مواردی است که در این ایام ذهن خانواده ها را مشغول خود می کند.

به گزارش شیرازه، اسفند ماه که می رسد خانواده های ایرانی خود را آماده فرا رسیدن بهار طبیعت می کنند، خانه تکانی، خرید عید، تهیه و چیدن سفره هفت سین و بعضا آماده شدن برای سفر در نوروز از جمله مواردی است که در این ایام ذهن خانواده ها را مشغول خود می کند.دغدغه به کجا سفر کنیم نیز بین خانواده ها وجود دارد. شیرازه قصد دارد در این مورد در انتخاب مقصد سفر به مخاطبانش کمک کند. ایران را سرزمینی چهار فصل می دانند استان فارس نیز با وسعت 133 هزار کیلومتر «تقریبا 8/1 درصد مساحت کشور» از این موهبت اللهی برخوردار است. وجود امام زادگان واجب التعظیم، شعرای نامدار، آثار باستانی، جاذبه های گردشگری و طبعیت زیبای خدادادی، فارس را جز، استان های توریست پذیر کرده است. شیرازه تا ایام نوروز قسمتی از این جاذبه ها را معرفی خواهد کرد.

 عصر مهر نوشت: منطقه تفریحی و گردشگری تنگ مُهـر واقع در بخش مرکزی و در 5 کیلومتری شهر مُهـر واقع‌شده است. این منطقه تفریحی از دیرباز شاهد درختان خرما، بنک کوهی، بادام‌کوهی، انار، لیموترش، سیب‌درختی، انجیر و انگور بوده و است، که باوجود گرمای هوای بیش از 50 درجه در تابستان یکی از خوش آب و هواترین مناطق جنوب فارس به شمار می‌رود. تنگ مهر دارای زیرساخت‌های لازم ازجمله تأمین آب، برق و جاده دسترسی و زمین‌های حاصلخیز جهت هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است.

 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
0
بسیارزیبا!