کد خبر: ۸۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

واکنش به یک گزارش/ تکذیبیه ای ناقص

معاون استاندار فارس در گفتگو با خبرگزاری دولت، خبر سایت شیرازه در خصوص حضور بازرس وزارت کشور در شیراز را تکذیب کرد.
به گزارش شیرازه، معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات استان فارس در گفتگو با خبرگزاری دولت، خبرمنتشره در خصوص حضور بازرس وزارت کشور در شیراز را تکذیب کرد.

هفته گذشته مطلبی انتشار یافت با ذکر چند نکته مبنی بر ضعف مجریان انتخابات استان فارس که خواستار پاسخگویی مسئولین ذیربط به مردم  استان فارس گردید. از جمله نکاتی که در گزارش  مطرح  شده بود، عدم تطابق تعداد آراء اعلام شده توسط فرمانداری شیراز و استانداری فارس بود.

 در حالیکه ابتدا معاون سیاسی استانداری اعلام کرد در حوزه انتخابیه شیراز دو نفر به مجلس راه یافتند پس از مدتی فرمانداری شیراز اعلام کرد که نفر سوم هم به مجلس می رود. برخی منابع شیرازه ضمن تماس با خبرنگار ما اعلام کردند به دلیل پیگیرهای مکرر و اعتراض به شمارش ارا مقرر گردیده نماینده ای از وزارت کشور به ستاد انتخابات استان فارس اعزام شود. اکنون با اعلام استانداری مشخص شد که وزارت کشور بازرس اعزام ننموده و به اعتراضات و شکایت ها از طریق دیگری رسیدگی شده است.

در گزارش شیرازه به فیلمی اشاره شده بود که توسط هواداران مسعود رضایی مبنی بر هماهنگی و کسب تکلیف از استاندار محترم فارس برای حمایت از کاندیدای مورد نظر در فضای مجازی پخش شده است.  که البته هنوز تکذیبیه یا پاسخی از سوی مسئولین در این باره ارائه نشده است که در این راستا شیرازه بر اساس وظیفه اطلاع رسان خود به مخاطبان امادگی دارد تا دیدگاهها و تکذیبیه احتمالی را منعکس نماید.
نظرات بینندگان