کد خبر: ۸۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

جشنواره گلستان خوانی در بخش سرچهان بوانات برگزار شد + تصویر

مدیر آموزش و پرورش بخش سرچهان گفت: جشنواره گلستان خوانی با هدف عملی کردن نصایح سعدی در زندگی و با حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، جشنواره گلستان خوانی دانش آموزان برتر بخش سرچهان شهرستان بوانات در سالن قدس شهر کره ای مرکز این بخش و با حضور مسئولین استانی این جشنواره و مسئولین مدیریت آموزش و پرورش بخش سرچهان برگزار شد.

میرزایی مدیر آموزش و پرورش بخش سرچهان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این جشنواره با حضور گسترده دانش آموزان مقطع ابتدایی در بخش سرچهان و مدارس برگزار شد و برترینهای این جشنواره در مرحله پایانی شرکت کردند و در حضور داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند که نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بخش سرچهان بوانات هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با شیوه نگارش و پند و اندرزهای استاد سخن سعدی شیرازی و به کار بستن نصایح این حکیم بزرگ در زندگی روزمره برشمرد.

میرزایی همچنین از حضور جناب آقای فرجی و سرکار خانم حسینی از کارشناسان اداره کل اموزش و پرورش فارس و تلاش مربیان و معاونین پرورشی مدارس در آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره نیز قدردانی کرد.

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان