کد خبر: ۸۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:

بررسی وضعیت قیمت بلیت های هواپیما در کمیسیون های مجلس/ در شرایط رکود اقتصاد، افزایش نرخ بلیت بی معناست

قادری گفت: در شرایط فعلی و با توجه به رکود اقتصادی حاکم در جامعه، افزایش نرخ بلیت ها و آزادسازی کار مناسبی نیست.
به گزارش شیرازه، جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با راه دانا؛ در خصوص آزادسازی بلیت های هواپیما و افزایش قیمت ها اظهار داشت: تجربه نشان داده که هرگاه صحبت از آزادسازی مطرح شده، بحث کاهش قیمت وجود نداشته و همواره قیمت ها افزایش پیدا کرده است که در آزاد سازی بلیت هواپیما هم بعد از آزاد سازی شاهد افزایش قیمت ها بودیم.
 
وی افزود: معتقد هستیم به جای آزادسازی قیمت ها باید با همکاری شرکت های هواپیمایی تعدیل قیمت را در نظر گرفته و بسته به زمان پرواز، ماه های سال، روزهای هفته و ... یک قیمت گذاری صورت گرفته و از این طریق مشکلات حل شود.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت تنها وضعیت شرکت‌های هواپیمایی را بهبود می بخشد، تصریح کرد: در شرایط فعلی و با توجه به رکود اقتصادی حاکم در جامعه، افزایش نرخ بلیت ها و آزادسازی کار مناسبی نیست.
 
قادری بیان داشت: افزایش قیمت بلیت هواپیما موجب بروز نارضایتی هایی میان مردم و ایجاد مشکلاتی در سفرهای هوایی خواهد شد؛ کمیسیون عمران و سایر کمیسیون های مربوطه با شروع کار مجلس، قطعاً به این موضوع رسیدگی کرده و آن را دنبال می کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع قطعاً به اطلاع رؤسای کمیسیون های مجلس خواهد رسید تا در کمیسیون ها مورد بررسی قرار گیرد.
نظرات بینندگان