کد خبر: ۸۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
جاذبه های گردشگری فارس را بیشتر بشناسیم؛

نقاط گردشگری لامرد را در سه کلیپ کوتاه مشاهده کنید؛ از آبدرمانی تا منطقه اقتصادی «دهشیخ»

آبدرمانی «آبگرم»، مجموعه تاریخی «علیخانی»، مجموعه تجاری دهشیخ،امامزاده شاه فرج الله، حمام ده کهنه، موزه مردم شناسی، بخشی از نقاط گردشگری شهرستان لامرد محسوب می شوند.
به گزارش شیرازه، اسفند ماه که می رسد خانواده های ایرانی خود را آماده فرا رسیدن بهار طبیعت می کنند، خانه تکانی، خرید عید، تهیه و چیدن سفره هفت سین و بعضا آماده شدن برای سفر در نوروز از جمله مواردی است که در این ایام ذهن خانواده ها را مشغول خود می کند.دغدغه به کجا سفر کنیم نیز بین خانواده ها وجود دارد. شیرازه قصد دارد در این مورد در انتخاب مقصد سفر به مخاطبانش کمک کند. ایران را سرزمینی چهار فصل می دانند استان فارس نیز با وسعت 133 هزار کیلومتر «تقریبا 8/1 درصد مساحت کشور» از این موهبت الهی برخوردار است. وجود امام زادگان واجب التعظیم، شعرای نامدار، آثار باستانی، جاذبه های گردشگری و طبعیت زیبای خدادادی، فارس را جز، استان های توریست پذیر کرده است. شیرازه تا ایام نوروز قسمتی از این جاذبه ها را معرفی خواهد کرد.

لامرود نوشت: گروه چند رسانه ای سایت خبری و تحلیلی لامرود با آغاز سفر های نوروزی در سه کلیپ کوتاه به معرفی مناطق و نقاط گردشگری لامرد، بخش اشکنان، بخش های علامرودشت و چاهورز پرداخته است.

منطقه آبدرمانی «آبگرم»، مجموعه تاریخی «علیخانی»، مجموعه تجاری دهشیخ،منطقه امامزاده شاه فرج الله، حمام ده کهنه، موزه مردم شناسی، بخشی از نقاط گردشگری شهرستان لامرد محسوب می شوند.

لامرد


چاهورز



اشکنان



نظرات بینندگان