کد خبر: ۸۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
امام جمعه سروستان:

مرزبندی اصوگرا و اصلاح طلب باتوجه به ابهام در تعریف مورد قبول نیست / از واژه انقلابی استفاده کنیم

آخرین نمازجمعه سال 94 باحضور اقشار مختلف مردم سروستان به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه سروستان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما،حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، امام جمعه سروستان در خطبه اول با اشاره به در پیش بودن سال جدید و اهمیت صله رحم اظهار داشت: کنار گذاشتن دلخوری ها و کینه ها و جایگزینی مهر و محبت در بین اقشار جامعه از یک سو و همچنین توجه به افراد مستمند و نیازمندان از جمله تاکیدات دائمی دین مبین اسلام بوده که این فضائل اخلاقی در آستانه حلول سال جدید و ایام نوروز باید بیش از پیش مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

وی در خطبه دوم به اشاره به موضوع جناح های سیاسی کشور گفت : مرزبندی سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب مورد قبول نیست و باتوجه به ابهام در تعریف این دو واژه برای تمیز این دو می بایست از کلمه انقلابی استفاده کرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

امام جمعه سروستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به  مباحث اقتصادی کشور خواستار اهتمام جدی دولت در خصوص حل مشکلات اقتصادی مردم بطور ملموس به ویژه در سال جدید شد.

 خطیب جمعه سروستان در ادامه این مطلب با بیان برخی مشکلات اقتصادی گفت: ایا با وضعیت فعلی می توان به سندچشم انداز 1404 امیدوار بود و آیا می توان به حل مشکل جوانان در ابعاد اشتغال و ازدواج و مسکن دل بست؟

امام جمعه سروستان در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به شروع سال 95 گفت: درسال جدید دوولادت داریم یکی در اول سال و دیگری در اخر سال که هردو ولادت متعلق به حضرت زهرا (س) می باشد و لذا باید این باتوی دو عالم را الگوی رفتاری خود در تمامی ابعاد قرار دهیم.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) از مقام شامخ مادران و همسران شهدا به عنوان اسطوره های صبر و استقامت و پایداری تجلیل کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور  ضمن دست مریزاد به نیروهای مسلح کشور گفت: در این مقوله باید به جایی برسیم که دشمن حتی خیال حمله به ایران را در سرنپروراند.

انتهای پیام/س

نویسنده :
سروآنلاین
نظرات بینندگان