کد خبر: ۸۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵

تشییع پیکر دومین شهید مدافع حرم سپیدان/ استقبال مردم با گل و گلاب و ذکر «یا حسین»+ عکس

پیکر مطهر دومین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان، پاسدار محسن ماندنی، صبح روز پنجشنبه در میان استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمومنین سپیدان تشییع شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون، پیکر مطهر دومین شهید مدافع حرم شهرستان سپیدان، پاسدار محسن ماندنی ، صبح روز پنجشنبه در میان استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار دارالمومنین سپیدان تشییع شد.

مردم شهید پرور سپیدان با ذکر صلوات و یاحسین یاحسین گویان که بار دیگر فضای جبهه ها و جنگ تحمیلی را تداعی میکرد با حضور در شهر اردکان از پیکر پاک این شهید گرانقدر در دیار خویش استقبال کردند و مراسم تشریفات نظامی برگزار شد. سپس  پیکر مطهر جهت خاکسپاری به گلزار شهدای شهرک شهدا انتقال یافت.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم؛ سرهنگ پاسدار محسن ماندنی، در حالی برگزار شد که برخی ها با گل و گلاب به استقبال وی آمده بودند. مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز در این مراسم به مداحی پرداختند و مردم شهیدپرور دست‌‌های خود  را به سوی پیکر پاک شهید می‌گرفتند و بر روی سر و صورت خود می‌کشید تا شفاعت دهنده‌اش باشد در روزی که به شفاعت شهدای گرانقدر و والامقام نیاز داریم.

براساس  این گزارش پیکر این شهید از حوزه علمیه امام حسن عسکری سپیدان  تا خیابان ترمینال ؛سپس از بیمارستان امام حسین (ع) بر روی دستان مردم غیور و شهیدپرور تشیع و در گلزار شهدای شهرک شهدا این خطه قهرمان پرور آرام گرفت.

همچنین مراسم گرامیداشت شهادت این شهید والامقام از ساعت 11 صبح  با سخنرانی فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر سردار غیب پرور؛برگزار شد.


نظرات بینندگان