کد خبر: ۸۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
سرگرد احمدی؛

متاسفانه در اقتصاد مقاومتی حرف بر عمل غلبه کرده است/برجام 2 همان رابطه با آمریکاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در واکنش به شعار سال 95 گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی که تنها را حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است، تنها حرف کافی نیست بلکه نیازمند شجاعت در عمل هستیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن تبریک حلول سال جدید گفت: سال95 در ابتدا و انتهای خویش مزین به نام مبارک حضرت صدیقه طاهره،فاطمه(س) می باشد و ان شاءالله به یمن این نام مبارک ،سالی سرشار از خیر و برکت برای همه مسلمین جهان به ویژه مردم سرافراز ایران اسلامی خواهد بود.

 

 وی در ادامه این مطلب با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصادمقاومتی،اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت:این نامگذاری به این معناست که برای تحقق اقتصاد مقاومتی که تنها را حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است، تنها حرف کافی نیست بلکه نیازمند شجاعت در عمل هستیم.

 

 غلامعلی احمدی همچنین افزود: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال،گویای وظایف سنگین دولت  در این عرصه مهم است.

 

  وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در سطح کشور تاکید کرد: :دولت یازدهم با شعار بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بر سر کار آمد اما امروز متاسفانه شاهد این هستیم که در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، حرف بر عمل غلبه کرده است.

 

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به سخنان اشخاصی که قصد دارند برجام 2و3و..را وارد ادبیات سیاسی کشور کنند گفت: واقعا این افراد به دنبال چه هستند؟ هر انسان منصفی با مطالعه تاریخ صد ساله اخیر کشور مشاهده می کند که نگاه و عملکرد نظام سلطه نسبت به کشور ایران، سرشار از خیانتها و خباثتهای گوناگون به ویژه از سوی دولتمردان انگلیس و امریکا می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه این مطلب تصریح کرد: برجام 2 همان عادی سازی رابطه با امریکاست و دقیقا همان مصداق نفوذدشمن در بین نخبگان کشور است.

 

غلامعلی احمدی در پایان این گفت و گو ضمن تقدیر از فعالیت های بسیجیان سروستان  در جهت اجرای برنامه های ابلاغی سال گذشته تاکید کرد: به لطف خدا و با عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) ،بسیج همچون گذشته و در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری تمام توان خویش را به کار خواهد بست.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سروآنلاین
نظرات بینندگان