کد خبر: ۸۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵

احساس امنيت، بهترين هديه پليس به مسافران نوروزی/تشديد گشت‌های پليس در تفرجگاه‌های جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: احساس امنيت، بهترين هديه نوروزی پليس به مسافران نوروزي است.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرنگار پسين جهرم، سرهنگ عبدالعظيم انصاري در جريان بازديد از ستاد اسكان ميهمانان نوروزي شهرستان جهرم با اشاره به تشديد گشت های پليس در تفرجگاه ها، اماكن تاريخي و مناطق گردشگری با هدف پيشگيري از جرايم و تامين آرامش و آسايش مسافران نوروزی گفت: احساس امنيت، بهترين هديه پليس به مسافران نوروزی است.


وي، پليس ايران اسلامي را با مردم و در خدمت مردم دانست و افزود: شان نيروي انتظامي خدمتگزاري است و پليس افتخار مي­كند كه در خدمت مردم متدين و انقلابي ايران اسلامي است.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم، خدمت رساني به مردم را مهم ترين وظيفه پليس عنوان و تصريح کرد: پليس با استقرار در محورهای مواصلاتی و همچنين در سطح شهر، امنيت مسافران نوروزی و مردم را تامين مي کند.


سرهنگ انصاری با تاكيد برخدمات رساني به موقع به مسافران در تعطيلات نوروزي، خاطر نشان كرد: تكريم ارباب رجوع و رعايت حقوق شهروندی از جمله موضوعاتی است كه همواره در دستور كار کارکنان انتظامی شهرستان قرار دارد.

وی در پايان با بيان اين که مشارکت مردم نقش مهمی در ارتقاء کيفيت کار پليس دارد، يادآور شد: علاوه بر شماره تلفن110 که به امور انتظامی رسيدگی می کند؛ شماره 197 نيز به صورت ويژه فعال است و مردم می توانند هرگونه پيشنهاد، انتقاد، تشکر و شکايت را در خصوص عملکرد مأموران انتظامی از طريق اين شماره با پليس مطرح كنند.


نظرات بینندگان