کد خبر: ۸۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
فرماندار آباده در گفتگو با آباه نما:

افزایش تلفات جاده ای در آباده نسبت به سال گذشته

متاسفانه در محورهای مواصلاتی شهرستان آباده در نیمه اول تعطیلات نوروزی دو تن از هموطنان جان خود را از دست دادند و 19 نفر نیز مسدوم شده اند که علت عمده این حوادث نیز خواب آلودگی و واژگونی خودروها بوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما؛ فرماندار شهرستان آباه در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک نورز 95 و سال مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: تمام عزم خود را  برای تحقق شعار سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است جزم خواهیم کرد.

محمدرضا زارع گزارشی از آخرین وضعیت خدمات و حوادث در تعطیلات نوروزی ارائه کرد و گفت: متاسفانه تلفات جاده ای محور های مواصلاتی شهرستان آباده در نیمه اول تعطیلات نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش محسوسی داشته است.

وی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در محورهای مواصلاتی شهرستان آباده در نیمه اول تعطیلات نوروزی دو تن از هموطنان جان خود را از دست دادند و  19 نفر نیز مسدوم شده اند که علت عمده این حوادث نیز خواب آلودگی و واژگونی خودروها بوده است.

زارع ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته در زمان مشابه هیچ گونه تلفاتی گزارش نشده بود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آباده در خصوص میزان ترددهای جاده ای در شهرستان آباده نیز گفت: به گزارش فرمانده پلیس راه شهرستان آباده تا کنون 500 هزار تردد توسط دوربین های این مرکز ثبت شده است که عمده این جابجایی ها مربوط به محور آباده به شیراز بوده است.

زارع همچنین از اسکان بیش از ۱۳هزار مسافر در این شهرستان تا کنون خبر داد و افزود: عمده اسکان ها در فضاهای آموزشی و مهمانسراها بوده و سهم مابقی اقامتگاه ها به ترتیب ۳۷۰ نفر در هتل ها، ۴۷۰ نفر در مهمانپذیرها، ۱۲۲۰نفر در ادارات و خوابگاه ها و همچنین ۴۵۵ نفر در چادرهای اقامتی، بوده است.

فرماندار آباده در پایان ضمن قدردانی از پرسنلی که تعطیلات نوروز را به خدمت رسانی مردم سپری کردند، امنیت و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی را مدهون زحمات این عزیزان دانست.

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان