کد خبر: ۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۸۹

شلوغ ترین جشن عروسی تاریخ +عکس

یک دختر و پسر جوان مصری، مراسم جشن عروسی خود را در میان جمعیت میلیونی مردم این کشور در میدان التحریر قاهره برگزار کردند.

 

اعتراضات مردم مصر در میدان التحریر قاهره که این روزها با جمعیتی بالغ بر دو میلیون نفر ادامه دارد، حاشیه‌های خاصی نیز به همراه دارد که از دید رسانه‌های خبری دور نمانده است.
نمودهای زندگی طبیعی مردم در مرکز میدان التحریر در میان معترضان مصری مانند خرید و فروش و برگزاری مراسم عروسی به چشم می‌خورد.
در روز سیزدهم اعتراضات مردمی مصری‌ها، یک دختر و پسر جوان برای اعلام همبستگی با معترضان مصری در مبارزه با نظام حاکم مصر، مراسم عروسی خود را در میان جمع میلیونی مردم انقلابی قاهره برگزار کردند که فیلم این عروسی بصورت زنده که ده ها میلیون نفر شاهد آن بودند از شبکه تلویزیونی الجزیره قطر پخش شد.

عروس و داماد مصری در میان صدهاهزار نفر از مردم انقلابی مصر در میدان التحریر قاهره

عاقد این مراسم، با استفاده از بلندگو دعاهایی را برای خوشبختی این عروس و داماد و نابودی همه ستمگران جهان خواند که با فریاد بلند "آمین" صدهاهزار مسلمان انقلابی مصری همراه شد.
عروس محجبه و داماد انقلابی، در این مراسم، لباس سنتی عروسی در مصر را بر تن کرده و بعد از پایان مراسم عقد، در میان تشویق و هلهله مردم مستقر در میدان مصر در این میدان گشت زدند.

ادامه رواج لطیفه‌های مضحک و خنده دار درباره حسنی مبارک و دولت مستبد مصر نیز همچنان روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد و فروشندگان مصری نیز از فرصت تجمع مردم در میدان التحریر استفاده کرده و اجناس مختلف خود را به مردم عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/10

نظرات بینندگان