کد خبر: ۸۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵

اصولگرایان در مجلس دهم فراکسیون واحد تشکیل می دهند

عضو کمیته هفت نفره اصولگرایان گفت: اعضای کمیته بر لزوم تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس دهم اجماع داشته و در جلسه با لاریجانی، این موضوع را مورد بررسی قرار خواهند داد.
به گزارش شیرازه، احمد امیرآبادی عضو فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با مهر گفت: اعضای کمیته هفت نفره در جلسه امروز اعلام کردند که باید خطوط سیاسی نمایندگان در مجلس دهم مشخص شود و دو فراکسیون اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تشکیل شود.

نماینده مردم قم ادامه داد: در جلسه با آقای لاریجانی در مورد تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایی در مجلس دهم رایزنی می کنیم.

وی تصریح کرد: تاکید ما بر این است که در مجلس دهم باید فقط یک فراکسیون اصولگرایان وجود داشته باشد و ایجاد فراکسیون دیگری به نام معتدلین معنایی ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: نمایندگانی که به مجلس دهم راه یافته اند، عصاره فضائل ملت و از عقلا هستند که باید در خط و خطوط روشن سیاسی کشور را اداره کنند.

جلسه کمیته ۷ نفره با ائتلاف اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات

وی اظهارداشت: علاوه بر این در جلسه امروز مقرر شد که کمیته ۷ نفره جلسه ای با ائتلاف اصولگرایان در خصوص مرحله دوم انتخابات و حمایت از نامزدهای اصولگرا برگزار کند.

نماینده قم از برگزاری جلسات منتخبین مجلس دهم در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مقرر شد تمام تصمیماتی که برای تشکیل شورای مرکزی فراکسیون، هیئت رئیسه مجلس، هیئت رئیسه کمیسیون ها و روسای شعب رسیدگی به اعتبارنامه ها اخذ می شود با رای و نظر همه اعضای فراکسیون اصولگرایان باشد و فقط وظیفه کمیته ۷ نفره ایجاد هماهنگی و فراهم آوردن مقدمات کار باشد.

وی ادامه داد: اعضای هیئت رئیسه مجلس هم اگر رای اصولگرایان را می خواهند باید در مجمع اصولگرایان حضور یابند و بر اساس رای نمایندگان انتخاب خواهند شد.

امیرآبادی گفت: در مورد نام فراکسیون واحد نیز مقرر شد پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات بلافاصله همایش منتخبین اصولگرای مجلس دهم تشکیل شده و در مورد نام فراکسیون واحد اصولگرایان نیز رای گیری کنیم.

وی ادامه داد: نحوه اداره فراکسیون و جلسات نیز با رای نمایندگان خواهد بود.


نظرات بینندگان