کد خبر: ۸۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
دکتر اسماعیلی در اولین نطق سال 95:

مرحله دوم رهاسازی آب در اردیبهشت ماه انجام شود/ جلو کشت برنج در بالادست رودخانه کر را بگیرید

آقای دکتر هاشمی در حضور مردم قول دادید تا پایان سال 94 پروژه بیمارستان به پایان برسد اما متاسفانه این اتفاق همچنان رخ نداده در حالیکه که در دومین دیدار ما به صراحت دستور دادید که این کار انجام شود اما همچنان کاری انجام نشده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، داریوش اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی در اولین نطق میان دستور سال 95 ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند 94 اظهار داشت: از تاکید مردم بر اعتماد به این حقیر تشکر و سپاسگزاری می کنم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/5c2db855_.jpg.jpg

وی افزود: رای 99 درصدی مردم خرامه، 27 درصدی سروستان و 22 درصدی کوار به اینجانب نشانه نگاه نو مردم حوزه انتخابیه به مسئله شایسته سالاری به جای بومی گرایی است، این اعتماد، مسئولیت ما را سنگین تر کرده و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی حقوق حقه مردم باشیم.

اسماعیلی در تذکری به وزیر نیرو گفت: ضمن تشکر از توجهات این وزارت خانه در مسئله رهاسازی آب برای کشاورزی زیر سد درودرن درخواست داریم که آب مرحله دوم هم در دهه اول اردیبهشت ماه رها سازی شود تا موجب بهره برداری کشاورزان از کشت فعلی شده و آبی که قبلا رها شده از بین نرود.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به موارد تاکید شده مبنی بر عدم کشت برنج در بالادست رود کر که قبلا با وزیر محترم نیرو در کمیسیون فوق مطرح شده است تاکید شود اقداماتی در این رابطه انجام پذیرد تا از کاشت برنج جلوگیری شود.

وی در ادامه به بیان برخی مشکلات شهرستان های کوار و سروستان پرداخت و از وزیر نیرو تسریع در ساخت میرزای شیرازی کوار و اتمام پروژه انتقال پساب شیراز به سروستان را خواستار شد.

اسماعیلی در تذکری به وزیر بهداشت در مورد تکمیل بیمارستان خرامه و کوار گفت: آقای دکتر هاشمی در تاریخ 29 دی سال 93 در خرامه حضور پیدا کردید و مردم را خوشحال کردید و در حضور مردم قول دادید تا پایان سال 94 پروژه بیمارستان به پایان برسد اما متاسفانه این اتفاق همچنان رخ نداده در حالیکه که در دومین دیدار ما به صراحت دستور دادید که این کار انجام شود اما همچنان کاری انجام نشده است.

 

نظرات بینندگان