کد خبر: ۸۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
آمار و ارقام تعطیلات نوروز 95 آباده:

از تردد 14.5 میلیون خودرو تا اقامت 75 هزار نفر مسافر

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آباده با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، از تردد بیش از 14.5 میلیون خودرو در مبادی ورودی تا اقامت موقت 75 هزار مسافر در آباده خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، رئیس ستاد تسهیلات  نوروزی شهرستان آباده با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، از تردد بیش از 14.5 میلیون خودرو  در مبادی ورودی تا اقامت موقت 75 هزار مسافر در آباده خبر داد.

محمدرضا زارع  فرماندار آباده با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی آمار فوت ناشی از تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته اظهار داشت: تعداد تصادفات جاده ای در نوروز امسال ۶۲ مورد بوده است که متاسفانه دو فوتی و 109 مجروح  گزارش شده است.

وی همچنین تعداد اقامت شبانه را به تفکیک در مراکز آموزشی حدود 30 هزار نفر و در هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانسراها و چادرهای مسافرتی نیز 45 هزار اقامت اعلام کرد و افزود: خوشبختانه میزان اقامت در شهرستان آباده نسبت به سال گذشته در این ایام، 10 درصد افزایش داشته است.

فرماندار آباده همچنین آمار بازدید از اماکن گردشگری، آثار باستانی و امامزادگان شهرستان آباده را بیش از 60 هزار نفر عنوان کرد.

وی در پایان از ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آباده گفت: بی شک آرامش و امنیت شهروندان و مسافران در نوروز 95 مرهون ایثار و تلاش پرسنلی بود که تعطیلاتشان تعطیل بود.

لازم بذکر است کمیته های ستاد تسهیلات نوروزی از 25 اسفندماه فعالیت خود را آغاز و تا 15 فروردین 95 به مسافران و شهروندان خدمت رسانی کردند.


انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان