کد خبر: ۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
امام جمعه استهبان:

شهید الهی دینش را به ساحت حضرت زینب "س" ادا کرد

حجت الاسلام خاوری: گروهک تروریستی داعش نقطه مقابل اندیشه علوی و فاطمی است و رسما اعلام میکنند ما برای از بین بردن شیعه حرکت میکنیم

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛حجت الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه استهبان با اشاره به حدیثی که اولیاء الله در بین بندگان خدا مخفی و قابل شناسایی نیستند، افزود:
هر کدام از ما ممکن است با اولیاء الله ارتباط داشته باشیم
اما از واقعیت درون، شخصیت، معنویت و ارتباط و تقرب آنها به درگاه الهی بی خبر باشیم و بعضاآنها را انسانهای معمولی به حساب بیاوریم و زمانی منزلت آن افراد کشف می شود که دیر شده است.
وی ادامه داد: از جمله این افراد،که کسی از  ارتباط و تقربش به درگاه الهی با خبر نبود،  شهید مدافع حرم سرتیپ دوم پاسدار محسن الهی است. 
این شهید عالی مقام که با اصرار فراوان مجوز اعزام به سوریه را گرفت تا اینکه در دفاع از حرم شرکت کرده و دینش را نسبت به ساحت حضرت زینب "س" ادا کند و بحق دینش را هم ادا کرد
حجت الاسلام خاوری  ضمن بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد دفاع ما در کشور های دیگر مخصوصا در سوریه و حرم حضرت زینب "س" می فرمایند: اگر ما حرکت نکرده وآنجا دفاع نکنیم قطعا داعش می آید، افزود:هدف اصلی تاسیس گروهک تروریستی داعش و تقویت و حمایت از آن توسط آمریکا و اسراییل براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشیع است.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه استهبان ادامه داد: گروهک تروریستی داعش نقطه مقابل اندیشه علوی و فاطمی است و رسما اعلام میکنند ما برای از بین بردن شیعه حرکت میکنیم .
در جاهایی که وارد می شوند ابتدا شیعه ها را شهید می کنند و بعد سراغ سایر فرقه های مذهبی می روند و اصل برایشان از بین بردن تشیع است
وی با اشاره به اینکه  گروهک تروریستی  داعش در بین شیعیان عراق فتنه کردند و اعلام کردند هدف ما از بین بردن حرم ائمه  اطهار است، تصریح کرد: آنها می خواهند چهره ای بسیار خشن و خونریز را در دنیا از اسلام نشان دهند و آبروی اسلام و مسلمانی را برده و از هیچ جنایتی که چهره رحمانی اسلام را خدشه دار کند، فروگذار نمی کنند.
با این اوصاف باید در بین مسلمانان کسانی باشند که به مبارزه با این به ظاهر مسامانان برآیند و اعلام کند که اسلام این چیزی نیست که گروه های تروریستی نشان می دهند و این شهید عزیزاز جمله افرادی بود که در راه مبارزه با این ظلم آشکاری که به جامعه اسلام و جامعه بشری می شود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نمانیده ولی فقیه و امام جمعه استهبان در پایان ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده و بازماندگان، افزود: پنجشنبه مورخ 19/1/95 ساعت 8 صبح مراسم تشییع شهید مدافع حرم سرتیپ دوم پاسدار محسن الهی از مقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار میشود و از همه دوستداران حضرت زینب"س" می خواهیم که با شرکت خود، مراسمی درخور  شان این شهید والامقام و این زائر حرم حضرت زینب "س" برگزار گردد.

نظرات بینندگان