کد خبر: ۸۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵

آیا آرایش سیاسی جدید، فارس را دستخوش تغییرات مدیریتی می کند؟!

رویکرد غیر اعتدال گرایانه دولت یازدهم طی دو سال گذشته در فارس باعث شده تا جریان افراطی اصلاحات همواره برای استانداران فارس و استان حاشیه سازی کنند.
به گزارش شیرازه، با مشخص شدن 14 منتخب مردم در مرحله اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فارس، آرایش سیاسی جدیدی در استان شکل گرفته است. در این بین برخی جریانات سیاسی تلاش دارند تا موج چهارم تغییر مدیران در فارس را شکل دهند.

طیف افراطی یک جریان که روزی احمدی استاندار سابق فارس را وادار به استعفا کرد؛ این ایام دوباره تلاش خود را برای تغییر و تحولات برخی مدیران استان فارس آغاز کرده است. این حلقه سیاسی سعی دارد با نزدیک شدن به منتخبینی که احساس قرابت بیشتری با آنها دارد با تشکیل جلسه و برگزاری نشست های سیاسی و دعوت از آنها، علاوه بر بالا بردن وزن سیاسی خود در فارس گزینه های مطلوب خود را در بدنه مدیریتی استان پیشنهاد و تحمیل کند.

این طیف سیاسی که در جریان اصلاحات تعریف می شود با لیست کردن دوباره نام مدیران استان تلاش دارد تا بعد از مرحله دوم انتخابات که 10 اردیبهشت ماه 95 برگزار خواهد شد ضمن هماهنگی با همفکران خود در تهران موج چهارم تغییرات مدیریتی در استان فارس را با همه ظرفیت خود کلید بزند.

رویکرد غیر اعتدال گرایانه دولت یازدهم طی دو سال گذشته در فارس باعث شده تا جریان افراطی اصلاحات همواره برای استان و مدیران دولت یازدهم نیز در فارس حاشیه سازی کند. حاشیه هایی که ضمن بی ثباتی روند مدیریتی استان باعث عقب ماندگی فارس در زمینه های مختلف نسبت به سایر استان ها شده است. 
نظرات بینندگان