کد خبر: ۸۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

بررسی موانع تولید در شهرک صنعتی صفاشهر

به منظور بررسی مشکلات شهرک صنعتی و واحدهای مستقر، جلسه رفع موانع تولید صنعتگران با حضور فرماندار، اعضاء هیات مدیره شهرک صنعتی، جمعی از سرمایه گذاران و ادارات ذیربط برگزار گردید.

به گزارش سرویس شهرستان هاس شیرازه به نقل از بام فارس، در این جلسه که با همت و دعوت هیأت مدیره شهرک صنعتی صفاشهر انجام گرفت، مدیر عامل در بیان مشکلات این شهرک اظهار داشت: اشکال در برق رسانی به تعدادی از واحدهای صنعتی، گاز رسانی به واحدها، تکمیل خطوط تلفن و همچنین وجود گلوگاه ایست بازرسی در خروجی شهرک از جمله مشکلاتی است که صنعتگران با آن مواجه هستند و با توجه به فعالیت بالای واحدهای مستقر در این شهرک همکاری مسئولین جهت رفع این موانع لازم است.

در ادامه این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی، برق و شهردار صفاشهر در ارتباط با حوزه کاری خود صحبت نموده و قول مساعد در خصوص رفع مشکلات مطروحه دادند.

کشاورز رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خرم بید یکی از موضوعات مهم و در دستور کار این اداره را پیگیری و رصد مشکلات در حوزه تولید بیان نمود و اعلام کرد در راستای رفع این مشکلات اقدامات موثری انجام خواهد گرفت.

در این جلسه علوی فرماندار خرم بید گفت: شهرک صنعتی صفاشهر از فعالترین شهرک های صنعتی بوده که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک سهم بسزایی در ایجاد اشتغال شهرستان دارند.

علوی افزود: سالی که مزین به «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» می باشد تمام مسئولین باید با همت بالا در رفع موانع کوشا باشند. تمام مشکلات مطرح شده در دستور کار قرار گرفته و در چند روز آینده برنامه ریزی جهت حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان انجام خواهد پذیرفت.

گفتنی است جلسه مذکور سه ساعت به طول انجامید.


انتهای پیام/


نویسنده :
برهانی
نظرات بینندگان