کد خبر: ۸۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵

دستگیری قاتل فراری کمتر از 2 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 2 ساعت پس از قتل در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ" دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از تفرجگاه های سطح شهرستان که منجر به قتل یکی از عاملان نزاع شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: تلاش ماموران بلافاصله جهت دستگیری قاتل که متواری شده بود آغاز و با بکارگیری تمامی امکانات اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی متصل به این تفرجگاه كردند و در نتيجه موفق شدند خودرو حامل عاملان این نزاع و درگیری را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را در کمتر از 2 ساعت متوقف و سرنشینان این وسیله نقلیه را که 9 نفربودند، دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلسی از دستگیرشدگان یکی از آنان به نام "ح – ع" که عرصه را برخود تنگ دید زبان به اعتراف گشود و اظهار داشت بایک ورقه تیز و برنده شبیه چاقو ضرباتی به دست و سینه مقتول وارد و متواری شده است.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس آکاهی مشخص شد مقتول به اتفاق چند نفر دیگر در تفرجگاه "تیرباغ" با قاتل و دوستان وی درگیر می شوند که بوسیله ضربات چاقو مجروح و در حین انتقال به مراکز درمانی فوت می كند.

وي با اشاره به این که مصرف مشروبات الکلی و عدم داشتن حالت عادی از سوی قاتل باعث بروز این نزاع و درگیری شده است، گفت: برخورد قاطعانه و بی امان با هرنوع نا امنی به ویژه جرایم خشن با قاطعیت و اقتدار کامل از سوی پلیس صورت می پذیرد.
نظرات بینندگان