کد خبر: ۸۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵

آمادگی امروز ملت برای دفاع از اسلام بی سابقه بوده است

نماینده ولی فقیه در فارس در ديدار فرماندهان نظامی ارتش گفت: آمادگی امروز ملت برای مقابله با دشمنان سابقه نداشته و در هیچ دورانی چنین آگاهی نیز وجود نداشته است.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آيت‌الله اسدالله ايمانی ظهر شنبه در ديدار فرماندهان نظامی ارتش در فارس، گفت: طرح موضوع انحلال ارتش از جانب برخی افراد در ابتدای پيروزی انقلاب نشانه‌ای از نادانی يا وابستگی آنان به استكبار بود.

وی ادامه داد: اینان به دنبال ضعیف کردن قدرت نظامی ایران بودند که در راستا استدلال های نادرست و عوام پسند نیز داشتند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امام(ره) با هوشیاری در مقابل نقشه دشمنان ایستادند یادآور شد: حضرت امام(ره) ۲۹ فروردين را به‌نام روز ارتش و همچنين تشكيل سپاه در ۲ ارديبهشت سال ۵۸ را دستور دادند که نشان از هوشمندی و آینده نگری داشت.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: آنچه امروز در نظام جمهوری اسلامی ايران اتفاق افتاده و می افتد، چه در ارتش و سپاه، چه در عرصه بسيج و نيروهای مردمی  در طول تاريخ سابقه ندارد.

وی تاکید کرد: در هيچ دورانی آمادگی برای دفاع و حضور آگاهانه برای دفاع از آرمان‌ها، مانند امروز وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: مسئله دفاع در نظام آفرينش همزاد خلقت و آفرينش است و تمام موجودات عالم بدون استثنا، ابزاری برای دفاع از خود در اختيار دارند كه لطف پروردگار را نشان می دهد و اینکه برخی از متخصصان و خواص، دفاع را برای شرايط خاص مطرح می كنند، جای شگفتی دارد.

آيت‌الله ايمانی افزود: آمادگی امروز ملت ايران در مقابله با دشمنان اسلام، در تاريخ شبيه نداشته است.

وی تصریح کرد: ارتش ما امروز مدافع آرمان بلند تاريخ بشريت يعنی نجات مستضعفان و محرومان جهان است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مسائل ظاهری و روبنايی نبايد افكار و انديشه‌های ما را بر هم بريزد اينكه جوانكی كه در عربستان سعودی حركتی می ‌كند، در آن هدف بلند اين حركت‌ها مانند لوليدن خزندگان كوچک بر زمين است و قابل ملاحظه نيست.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب جغرافيايی، اقتصادی،‌ حزبی و سازمانی نبود، يك انقلاب آرمانی بود و آرمان آن به بزرگی و عظمت همه دنيا است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: حضرت امام خمينی(ره) بيان فرمودند، روز به روز اين انقلاب توسعه می يابد و به‌زودی هسته‌های كليدی دنيا در اختيار عناصر حزب‌الله قرار می‌گيرد، عناصری كه شهادت و فداكاری برايشان عادی باشد، امروز علائم و نشانه‌های اين مطلب را شاهد هستيم.

نظرات بینندگان