کد خبر: ۸۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵

کارت های اعتباری دیگری که در راه هستند را بشناسیم

با توجه به موضوع کارت هوشمند سوخت و اعلام اینکه از این پس تنها با کارت امکان سوخت گیری وجود دارد، در این مطلب کارت های دیگری که از این پس در راه خواهند بود معرفی می شوند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، خبر رسیده که نمایندگان مجلس نه تنها به حذف کارت سوخت رای ندادند بلکه دولت را ملزم کردند تا ارائه سوخت، بزودی تنها با کارت هوشمند سوخت مجاز باشد. پیش بینی می شود در راستای گسترش فرهنگ کارت محور، بزودی ارائه کارتهای زیر به ایرانیان لازم باشد:


هوا کارت

با توجه به آلودگی روزافزون هوای کلانشهرها ، احتمالا بزودی دولت مجبور خواهد شد علاوه بر بنزین، هوای پاکیزه هم وارد کند و در غالب سهمیه بندی و ارائه "هوا کارت"، آنرا بین مردم پخش کند! فقط از حالا حواس تان جمع باشد که هوا کارت تان را گم نکنید چون معلوم نیست تا زمان صدور المثنی ، در هوای کلانشهرها بتوان دوام آورد!

اختلاس کارت

از آنجا که بعد از وقوع هر اختلاس، سیل پیام های محاسبه سهم هر ایرانی از مبلغ اختلاس شده در شبکه های اجتماعی پر می شود، برای جلوگیری از نشر اکاذیب و ارائه آمار درست، هر ایرانی می تواند پس از هر اختلاس با "اختلاس کارت " اش، از رقم دقیقی که سهم الاختلاسش بوده، با خبر شود!

کارت دوخت

طبیعی است که در روزگار ما، کمر مردان زیر بار تامین مخارج زندگی هر روز بیشتر خم می شود تا جایی که این خم شدگی سبب کشش پیراهن مردان ایرانی شده و بالاخره آنرا از یک یا چند نقطه دچار پاره شدگی می کند. این جاست که "کارت دوخت" به کار می آید و مردان ایرانی می توانند با ارائه آن نسبت به رفوی مجانی درزهای پیراهن شان اقدام کنند!

عمل کارت

لطفا فکرتان را به جاهای مساله دار نبرید! "عمل کارت" در اختیار زنان و دختران ایرانی قرار می گیرد تا تعداد عمل های زیبایی آنها از حد مجاز خارج نشود! به این ترتیب هم همسران یا والدین شان که خرج این عمل ها را می دهند، کمتر زیر فشار مالی می روند، هم هر مرد ایرانی موقع خواستگاری از دختر خانمی، با دریافت شماره "عمل کارت" ایشان ، متوجه می شود تا حالا چند تا عمل زیبایی داشته!

کارت گل واژه

از آنجا که برخی ایرانیان (بخصوص در روزهای نزدیک به انتخابات!) اقدام به استفاده بی رویه از گل واژه های موجود یا حتی ناموجود در ادبیات پارسی می کنند، به نظر می رسد با سهمیه بندی و صدور "کارت گل واژه" بتوان تعداد گلواژه های مورد استفاده این عزیزان در واحد ثانیه را کاهش داد!

سوتی کارت

این کارت در اختیار مجریان و گزارشگران صدا و سیما قرار می گیرد تا با سهمیه بندی ، تعداد سوتی های شان در برنامه ها و گزارش های فوتبال کاهش پیدا کند ؛ هر چند که به نظر می رسه ، هر کس این کارت رو داشته باشه قطعا سوتی می داده که این کارت رو بهش دادن!

کارت سوخت و سوز

در این کارت، وعده های کلی سیاستمداران قبل از رسیدن به پست و مقام ذخیره می شود و در صورت انتخاب شدن توسط مردم ، در پایان هر سال، وعده های عملی شده و آنهایی که سوخت و سوز شده یا زیر سبیلی رد شده اند ، قابل شناسایی است!

نظرات بینندگان