کد خبر: ۸۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
فرماندار ممسنی مطرح کرد:

برخی نمایندگان فرماندار در انتخابات 7 اسفند ماه جانبدارانه عمل کردند

پیکری گفت: در روز انتخابات برخی از نمایندگان فرمانداری جانب داری می کردند انتظار بیشتری از آنها داشتیم.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین اولین نشست شورای اداری ممسنی در سال 95 در محل اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این جلسه نیز به مهترین مسائل در خصوص چگونگی برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس دهم پرداخته شد.

 گلایه ی انتخاباتی قرماندار از مدیران اجرایی شهرستان

رهام پیکری فرماندار شهرستان بیان داشت: در انتخابات اصل بی طرفی و قانون مداری است و این روند در دوره اول انتتخابات مجلس دهم نیز رعایت شد و تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات سالم و امن بود.

بنده به عنوان فرماندار ممسنی با هیچ نامزدی سمت و سویی نداشته ام و توقع نیز می رود مدیران اجرایی شهرستان نیز اینگونه باشند. هرچند برخی رعایت نمی کنند و جای گلایه دارد.

وی با اشاره به تایید انتخابات 7 اسفند در ممسنی توسط شورای نگهبان گفت: بارها از طرف نامزدها نسبت به برگزاری انتخابات اعتراض شد و با حضور مسئولین مربوطه و شورای نگهبان برخی از صندوق های رای بازخوانی شد و بالاخره شورای نگهبان انتخابات شهرستان را تایید کرد.


عملکرد برخی از نمایندگان  فرماندار جای نقد دارد

پیکری یکی از مهمترین ویژگی های هیئت اجرایی را تنوع طایفه ای و وجود  افراد برجسته از طوایف مختلف شهرستان عنوان کرد. اما او از برخی نمایندگان فرماندار، انتقاد کرد و اظهار داشت: در روز انتخابات برخی از نمایندگان فرمانداری خوب عمل نکردند و جانب داری می کردند  انتظار بیشتری از آنها داشتیم و باید اعتدال را رعایت می کردند مطمئنا در دور دوم این افراد تغییر خواهند کرد.

رهام پیکری در خصوص تامین امنیت انتخابات نیز گفت: مطالعات دوره های پنجم تا نهم انتخابات مجلس در شهرستان ممسنی صورت پذیرفته است تا با آگاهی از نقاط ضعف و قوت دوره های قبل ، انتخاباتی سالم و امن برگزار کنیم. ما معتقدیم پلیس امنیت را ایجاد نمی کند بلکه خود مردم باید ایجاد کننده امنیت باشند.

البته ابن موضوع را در 7 اسفند شاهد بودیم و با کمک و همکاری مردم و نیروی انتظامی  هیچ قروقی صورت نگرفت.

هشدار پیکری بر پیکره انتخاباتی فضای مجازی

رئیس  شورای تامین ممسنی در رابطه با وضعیت فضای مجازی در شهرستان هشدار داد و گفت:  شایعات در فضای مجازی بسیار بالاست متاسفانه توهین های بسیار زیادی از طریق شبکه های اجتماعی و پیامک صورت می گیرد. اوج شایعات در 7 اسفند بود بارها خبرهای متعددی در خصوص عزل فرماندار و یا ضرب و شتم فرماندار و از این قبیل خبرهای کذب منتشر شد.

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان