کد خبر: ۸۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

تنها روش قطعی غیرفعال کردن پیامک تبلیغاتی

مشترک گرامی در صورتی که قبض خود را پرداخت نکرده‌اید ننگ بر شما. اما با این حال می‌توانید با پرداخت از طریق نرم افزار فلان‌پرداخت بهمان‌گستر ایرانیان از نیم درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر،  فرض کنید که قرار است امروز یک نفر برایتان مبلغ صدهزار تومان واریز کند. توجه بفرمایید که فرض محال محال نیست. طبیعتا شما در تمام ۳۶۰۰ ثانیه در هر ساعت شش دانگ حواستان به تلفن همراهتان است تا پیامک واریز را دریافت کنید. درست در همین شرایط است که اپراتور همراه شما با فرکانس دو پیامک در دقیقه پیاده‌روی روی اعصاب شما را شروع می‌کند و آن قدر پیام تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی به دلتان می‌بندد که به قول عزیزی، پیام دانتان پاره شود. به طور مثال:

ساعت ۱۱:۴۷

مشترک گرامی در صورتی که قبض خود را پرداخت نکرده‌اید ننگ بر شما. اما با این حال می‌توانید با پرداخت از طریق نرم افزار فلان‌پرداخت بهمان‌گستر ایرانیان از نیم درصد تخفیف ویژه در مکالمات درون‌شبکه بهره‌مند شوید.

ساعت ۱۱:۴۸

مشترک گرامی برای دریافت آواهای انتظار با صدای چنگیز صدادار کافیست عدد ۷۵۷۶۳ را به همین شماره ارسال نمایید.

ساعت ۱۱:۴۹

مشترک گرامی اگر قبض خود را پرداخت نموده‌اید که از شما متشکریم در غیر صورت و در صورت تمایل به تاخیر بیشتر در پرداخت، برای ارسال شرخر مربوطه به درب منزل شما گزینه ۱ را ارسال فرمائید.

ساعت ۱۱:۵۰

مشترک گرامی، آیا در بزرگترین نظرسنجی دربی شرکت می‌کنید؟ اگر خواهش کنیم چطور؟

خب در همین مواقع است که خون انسان به جوش آمده و حواله کردن ناسزاهایی از قبیل «پدر ژپتو» و «مادرتخصصی» هم تاثیری در کنترل خشم نخواهد داشت.

اپراتورهای همراه اخیرا مدعی شده‌اند که با ارسال پیامک به سامانه *۸۰۰# پیامک‌های تبلیغاتی شما غیرفعال خواهد شد اما بدانید و آگاه باشید که پیامک‌های روان‌فرسای خود اپراتورها به هیچ عنوان شامل این گزینه نمی‌شود و برای غیرفعال کردن آن‌ها تنها روش پیشنهادی مهرآباد پاسخگوست:

مواد لازم جهت روش پیشنهادی:

دیوار، یک عدد

قدرت تکلم، به میزان لازم

گوشی تلفن همراه، یک عدد

قندشکن، یک فروند

دست، دست کم دو دانه

مراحل انجام روش پیشنهادی:

ابتدا برای فوران خشم درونی سر خود را چهار مرتبه با زاویه مناسب به دیوار کوبیده و ناسزا بپراکنید.

سپس گوشی همراه خود را به پشت روی میز قرار دهید تا شاهد این منظره نباشد.

با استفاده از قندشکن گوشی خود را به ۲۴ قسمت مساوی تقسیم کنید. (برای این کار می‌توانید طول گوشی را به ۶ قسمت و عرض آن را به ۴ قسمت تقسیم نمایید.)

در حالی که زیر لب به ناسزا گفتن ادامه می‌دهید هر قسمت را توسط یکی از دستانتان به گوشه ای پرتاب نمایید.

تبریک می‌گوییم.

شما از این به بعد هیچگونه پیام تبلیغاتی از اپراتور خود دریافت نخواهید نمود و می توانید با طیب خاطر و روان آسوده به زندگی بپردازید.

 



نظرات بینندگان